even een vraagje tussendoor; bij hoeveel wkn moesten jullie voor het eerst bloedprikken? alvast bedankt
ik had gister me afspraak en heb de formulieren om bloed te prikken mee gekregen, dus ga vrijdag bloedprikken.
Ik heb eergister bloed geprikt.. de VK deed het gewoon zelf.. Ik was toen 11 weken en 2 dagen volgens de echo..
Ik heb met 8 weken bloed geprikt en mijn zusje (die bij dezelfde arts zit) moet pas met 10 weken bloed laten prikken...
Bij mij werd tijdens de intake bij de vlk, ook gelijk bloed afgenomen (deed vlk zelf). Ik was toen 8 weken zwanger.
Rond de 10 weken is geloof ik normaal.. maar kan ook rustig een weekje eerder of later zijn. Bij mij hebben ze twee keer bloed afgenomen. 1x rond de 10 weken en nog een keer rond de 30 weken.
Ik kreeg direct na de eerste afspraak (7 weken) de papieren mee, volgens HA moest ik wachten tot minimaal 9 weken (ivm bloedwaarden voor nekplooimeting ofzo). Uiteindelijk heb ik op 11 week bloed laten afnemen en hadden we op 12 wk 1dg de nekplooimeting, toen waren de bloedwaarden inmiddels ook bekend.
Bij mij met 9 weken. Was echt super bang dat ik iets engs had opgelopen.. nu moet ik zeggen dat ik maar een keer sex met een ander had gehad (met condoom) en mijn vriend nog maagd was toen hij mij ontmoette (als hij dit leest, maakt hij me af!) maar je weet maar nooit haha.. Maar gelukkig was alles goed! poooh hey, da's alweet bijna een maand terug! succes er mee!
Ik ga bij mijn eerste afspr bij de VLK bloed laten prikken. Dan ben ik 10.5 week. Als het goed is krijg ik dan ook mijn eerste echo. (hoop ik dan) Moet dus nog 2 weken geduld hebben
ik met 8 weken.. huisarts wilde eingelijk weten of ik bloedarmoede had en liet me ook gelijk testen op alle andere "ziekten" maar met 11 weken werd er weer bloed geprikt door de vk want bij de eerste keer hadden ze niet naar mijn bloedgroep gegeken. dus bij mij met 8 en 11 weken