jippieeeee net het ziekenhuis gebeld en mag vanmiddag komen ... MOest eigenlijk morgen maar omdat ik die rechtzaak heb tegen mijn werkgever kon deze niet doorgaan ...wat baalde ik hiervan .. Vanmorgen nog maar is gebeld en mijn onzekerheid uitgelegt en nu mag ik straks al komen hoop dat alles goed is .... liefs hellen
Ik hoop dat je een mooie echo krijg te zien. Gelukkig mag je vandaag, en ik hoop dat er dan minder spanningen zijn rond je zwangerschap, en dat je er lekker van kan genieten. Groetjes Jolie
Jaaaaaaaaaaaaa hoor het hartje klopt en er zit echt een minimensje in mij ... OOw wat geweldig zeg wat een wonder ! Ik blijf onder controle bij het ziekenhuis en mag 23 januarie weer komen ... Mijn beebje is nu 0.36 cm (klein he)Maar het hartje knipperde prima .... Ik ben zoooow blij en gelukkig en vanalles ...want naar 7 jaar kinderwens en behandelingen had ik dit nooit durven dromen ! Liefs hellen
Wat geweldig! Van harte gefeliciteerd. Mooi om te zien he? Ik ben blij dat het gelukt is. Lijkt me een eel gedoe met ivf-behandelingen enzo. Maar als het lukt dan maakt al dat gedoe helemaal niks meer uit.. Ik wens je een goede zwangerschap toe.
Hoi Hellentjuh, Echt super voor je ! En nu lekker genieten van de mooie tijd die je nog te wachten staat. Veel liefs, Manou
Echt waar? Wat super dan! Nou ik vind het super dat je na 7 jaar nu zwanger bent.. Wat hebben jullie lang geduld moeten hebben zeg!