zwanger ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door saro, 27 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. saro

saro Lid

26 sep 2006
    63
    0
    0
    hoi hoi allemaal

ik denk dat ik zwanger ben heb een test gedaan savonds clear bleu maar die zei niet zwanger maar er was wel een lichte streep te zien dus een streep ik een streep toch hoe licht ie ook is
    nu ga ik samen met mijn vriend morgen ochtend nog eens testen maar ik weet het bijna wel zeker dat het zo is maar het is even voor de zekerheid zodat we niet te vroeg juichen

nou dat wou ik even kwijt

groetjes saro

2. Jee, spannend zeg! Succes!

3. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    had je een digitale test, die zei niet zwanger?

4. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Met een digitale test mag je toch niet kijken naar de streepjes die erop staan?

5. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Nee, idd, vandaar m'n vraag! ;)

6. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Daar mag je niet naar kijken. Dus als daar 2 strepen staan en de test zegt niet zwanger moet je niet zwanger aanhouden.
    Maar CB heeft ook een heleboel HCG nodig. Als je zeker weet dat je zwanger bent, waarom probeer je dan niet een ander merk test?

7. saro

saro Lid

26 sep 2006
    63
    0
    0
    hoi het was inderdaad een digitale maar ik heb het na gevraagt en het mag wel want het is inprensipe een gewone test alleen is hij makkelijker af te lezen maar die streepjes mag je wel naar kijken
    maar ga morgen daarom ook nog eens testendus dan horen jullie het wel

groetjes saro

8. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Wie zegt dat dan dat het wel mag?
    Ik heb altijd gehoord dat het niet mag! En zijn heel veel meiden die niet zwanger in beeld hadden, maar wel 2 lijntjes en niet zwanger waren!
    Tuurlijk hoop ik dat het bij jou wel raak is!

9. saro

saro Lid

26 sep 2006
    63
    0
    0
    ik heb het aan mijn beste vriendin gevraagt en die is dokterassistente en die zij dat dat wel mag maar ik zie het morgen

en ik heb zelf het idee dat het zo is het voelt gewoon zo omdat ik van die kleine kwaaltjes heb

zoals misselijk darmen zijn op de hobbel veel lucht in darmen borrelend gevoel en telkens het gevoel van krampen onder in mijn buik net als bij ongi maar dat kan ook dus eerst dacht ik dat het ook niet zo was maar namate er meerdere kwaaltjes kwamen is het steeds duideliker geworden

nou jullie horen het morgen dan weet ik ook meer is meer zekerheid

groetjes saro

10. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Spannend!

11. saro

saro Lid

26 sep 2006
    63
    0
    0
    ja inderdaad dank je wel

en wanneer ga jij testen zie dat je ook overtijd bent

groetjes saro

12. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik wacht vandaag even af, want inprincipe is m'n NOD natuurlijk vandaag!

13. pechvogel

pechvogel Actief lid

15 mrt 2007
    335
    0
    0
    Hi Saro,

Je vriendin heeft het fout hoor! De CB is de enige test die anders werkt. Bij CB digitaal wordt gekeken naar de kleursterkte van de lijntjes. Eigenlijk hetzelfde als bij een ovulatietest. Is de ene lijn donkerder dan de andere, dan ben je zwanger. Een tweede lijn hoeft hiet niet te betekenen dat je zwanger bent. Ik snap de vergissing van je vriendin wel, want deze test is de enige uitzondering. Ik hoop natuurlijk dat je zwanger bent, maar ik wil je een teleurstelling besparen. Misschien heb je een late eisprong of test je pas laat positief. Maar je CB test was dus negatief.

Succes en liefs, Pechvogel

14. Kmbly

Kmbly Actief lid

4 jul 2007
    237
    0
    0
    Secretariel medewerker.
    Zuid Holland.
    Jaa, ik had net als jij zoveel hoop!
    2 streepjes , maar nee niet zwanger..
    Ik hoop natuurlijk dat je vandaag positief test ..

Duim voor je!

15. saro

saro Lid

26 sep 2006
    63
    0
    0
    hoi pechvogel

ik begrijp het maar ik heb ook een streepje veel lichter dan de ander dus dan wat jij zegt zou ik wel zwanger moeten zijn maar ik maak me niet zo druk ik heb meerdere klachten dus ga gewoon morgen ochtend testen want ik had het nu savonds gedaanbij iemand op een feestje dus ik laat het er nog even tussen zitten jullie horen het morgen wel wij zelf ook natuurlijk haha nou ikhoop het wel maar ja het is gewoon nog even afwachten

groetjes saro

16. Chris81

Chris81 Actief lid

29 okt 2007
    252
    0
    0
    spannend zeg! succes met testen :)

17. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Zie de gebruiktaanwijzing van de digitale.. daarin staat dat er niet gekeken moet worden naar de lijntjes.

18. saro

saro Lid

26 sep 2006
    63
    0
    0
    nou heb vanmorgen getest gewoon een normale van kruidvat
    maar die geeft geen streepje jammer genoeg maar ben ook nog steeds niet ongi geworden dat is helemaal minder en heb wel de klachten van zwangerschap maar ja moeten het nog maar even afwachten dan

dit voelt wel kut sorry voor mijn uitbarsting voel me nu best verdrietig stom he maar ja we zullen zien

groetjes saro

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Balen Saro! Maar idd mag je bij de digitale cb niet naar de lijntjes kijken! Ik had de laatste ronde ook echt het gevoel dat ik zwanger was. Op NOD kreeg ik wat symptomen en voelde me ook echt zwanger. Maar dit was toch ook echt niet het geval. 4 dagen later werd ik ongi! Dus je lichaam kan je ook heel goed voor de gek houden. Hoop natuurlijk dat dit niet het geval is!
    Succes met wachten, want overtijd zijn en negatief testen is echt verscrhikkelijk!

Liefs SAM

20. Mama26

Mama26 Bekend lid

29 okt 2007
    786
    0
    0
    En heb je al getest?

Deel Deze Pagina