Denk dat het wel fijner zal zijn en daar zal je je beter bij kunnen ontspannen (en anders een paardenmiddel vragen waar je helemaal van relaxt ) Nu ja, je hebt nog enkele weekjes om je erop voor te bereiden en bij de eerste twee gesprekken die wij hebben gehad (eerst bij de gyn van het plaatselijke ziekenhuis en dan bij de gyn van een ziekenhuis met goede fertiliteit waar ze alle behandelingen kunnen doen) heb ik nooit inwendige onderzoeken gehad. Ik heb een super regelmatige cyclus en dan gaan ze niet zozeer onmiddelijk een echo doen... bij ons was het de eerste keer een algemeen vragenrondje (ivm achtergrond, hoe lang je al bezig bent, hoe de cylcussen gaan etc) en bloed en sperma onderzoek. Dan zijn we naar aanleiding van het resultaat van het sperma onderzoek doorverwezen naar ander ziekenhuis waar we bij het eerste bezoek weer een aantal extra onderzoeken voorgeschreven kregen maar that's it... Kruip zo meteen mijn bedje in dus voor jou ook alvast truste en een fijn oudejaar morgen (wees voorzichtig met het vuurwerk )