Zere borsten

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Juweeltje, 18 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juweeltje

Juweeltje Bekend lid

27 nov 2007
    541
    0
    0
    De titel zegt het al eigenlijk ;) Ik ben net een maand gestopt met de pil en heb sinds vandaag echt zere borsten.... Zou dit komen omdat ik gestopt ben met de pil? Of zou t toch gelijk raak zijn de 1e ronde.. :)

2. Makkie

Makkie Niet meer actief

kan beide zijn meid! Maar hoop het laatste voor je! Succes!

3. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Ik hoop ook het laatste voor je.
    Ik had een week voor m'n NOD ook onwijs zere borsten.

4. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

Na mijn eisprong heb ik altijd meteen zere tepels..sinds gisteren heb ik echt zere borsten..zit ook een paar dagen voor mijn NOD.
    Hoop voor je dat het raak is!

5. Juweeltje

Juweeltje Bekend lid

27 nov 2007
    541
    0
    0
    In mijn "piltijd" ;) Heb ik daar nog nooit last van gehad... Nog ff 7 dagen wachten :)

6. rockmom

rockmom Lid

14 nov 2007
    53
    0
    0
    Ondernemer
    Ik had er ook nooit last van toen ik de pil slikte. Nu heb ik er vaak last van.

Maar ik ga voor je duimen :)

7. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Ik heb ook altijd vanaf de eisprong zere borsten tot aan mijn NOD.
    Maar wie weet is het bij jou anders?!

Liefs Dib

8. Krisstel

Opzich is het wel logisch dat je dit niet had toen je de pil slikte. (had ik ook niet) omdat je toen ook geen eisprong had..;)

@Dib....zie dat we weer op dezelfde dag onze NOD hebben, grappig!

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    grappig: had juist zere borsten toen ik de pil slikte. nu helemaal niet meer :)

10. Krisstel

Haha oke...raar lichaam hebben wij vrouwen toch :rolleyes:

11. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    zeker een raar lichaam. we reageren allemaal heel anders op pil en ontpillen!

12. petty

petty Actief lid

10 jul 2007
    451
    0
    0
    zo raar dat je er soms gek van word!

13. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    ik heb nog NOOIT pijn in mijn borsten gehad, niet met pil, niet zonder pil en ook nooit tijdens of na mijn eisprong of tijdens menstruatie ! dat kan ook nog ..

14. bloempje0

bloempje0 Actief lid

5 nov 2007
    328
    0
    0
    Dat heb ik nu ook, vreselijk. Soms vraag ik me af of het geen PMS is, na de eisprong krijg ik bijna alle zwangerschaps symptomen die er bestaan :(

Mijn lichaam houd me zo vaak voor de gek, unbelievebale.

15. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

3 dec 2007
    884
    0
    0
    Ik had 1 week vóór mijn NOD ook zere borsten, nog nooit eerder gehad.
    Eerst de tepels alleen heel gevoelig toen pijnlijk, later een paar dikke blauwe aders op mijn borsten en rond mijn tepels en 2 dagen voor mijn NOD was het net of ze gekneusd waren, net spierpijn, maar als je er een beetje inkneep waren dit de melkklieren die zo erg pijnlijk waren en begonnen te zwellen.
    Nu worden mijn tepels ook groter en de borsten zachter en zwaarder, maar ze doen beiden nog steeds ontzettend zeer, het is net of het iedere dag erger aan het worden is.
    Kan bijna geen BH meer verdragen :(

16. Juweeltje

Juweeltje Bekend lid

27 nov 2007
    541
    0
    0
    Ach ja we wachten gewoon af ;) .... Ze zijn nog steed enorm pijnlijk vooral mn tepels... Hoop dat t niet aan houd tot mn nod....

17. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    ik had ook een week voor mijn NOD en heeft bij mij wel zo'n 12 weken aangehouden.... Maar ja heb eer wel iets moois voor terug gekregen :D
    Hoop dat het bij jou ook raak is :D

18. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Normaal heb ik altijd vanaf 2-3 dagen na mijn ei erg veel last van pijnlijke borsten. Ze zijn heel erg gevoelig en hard, soms moet ik een maat BH groter dragen. Mijn huisarts heeft het eens mastopathie genoemd.

Deze maand is het ineens heel anders.... ik ben nu op dag 9 na mijn ei en nog steeds zijn mijn borsten heel zacht en soepel en helemaal niet pijnlijk.... wie herkent dit? Ik vraag me maar telkens af of het bij mij juist andersom is, dus pijnlijke borsten als ik niet zwanger ben en zonder pijn als ik wel zwanger ben. Hebben anderen dit ook wel eens gehad?

19. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Ik heb eigenlijk ook sinds twee dagen last van mn borsten. De tepels zjn erg hard en als ik ze dan aanraak doen ze pijn. Eigenlijk eraan denken doet al pijn. Volgens ovutesten moet ik nu rond nm ei zitten.

Is dit normaal. Ben er ook licht misselijk bij.

20. Chris81

Chris81 Actief lid

29 okt 2007
    252
    0
    0
    hier precies het zelfde nyncke.. ze zijn niet aan te raken.. ook veel last van maagzuur vandaag vooral... had het vorige maand niet tijdens mn ei zeg maar maar geod we wachten af ;)

Deel Deze Pagina