Hallo Ik heb vandaag een groei-echo gehad alles is goed gegaan Ze zij dat ik een beetje veel vruchtwater heb Heeft iemand ook dat : Ik ben nu 28 weken en 4 dagen zwanger De baby weegt 1.271 g Ik ben blij dat de baby gezond is hebben jullie ook een groei-echo gehad en hoe is dat gegaan : Groetjes fatiha
Hai, Bij mijn 1e zwangerschap had ik ook nog een echo rond de 30 weken geloof ik zo! Daar bleek ook dat ik een beetje veel vruchtwater had! Niks aan de hand lijkt m ehoor! Alleen ben ik toen ingeleid en braken ze mn vliezen! Het water gutste er echt uit! De broek van de verpleegkundige op dat moment was ook echt nat! hahaha! Dusse dat gebeurt er dan wel als het tegen zit! Maar moest er eigenlijk wel om lachen toen! Fijn dat alles goed was joh!
Ik heb ook met 28 w en 4 dg een echo gehad. De mijne was toen al tussen de 1400 en 1500 gram. HAd een grote buik en genoeg vruchtwater voor de zwangerschapsduur, maar wat weinig voor de grootte van de baarmoeder. HEb nu dinsdag weer een groeiecho. Bij mijn eerste was dat trouwens ook zo, veel groeiecho;'s en een groot kind!
Hier ook al verschillende groei-echos gehad. eerst zeiden ze dat t een groot kind is (valt tijdens de laatste echo wel mee) maar ook veel vruchtwater. verder kunnen ze niks vinden. het leuke is dat ik wel steeds foto's krijg van de kleine al een heel album vol (al 8 echo's gehad) en over 4 weken nog een keer een echo. geniet er maar lekker van. eerst waren ze bij mij wat verontrustend zodat ik me ook zorgen maakte, maar nu geniet ik nog lekker van de kleine in mn buik.
ha hier vanaf 30 weken om de 2 weken echo omdat ik ruime uitzetting had en ja hoor de baby liep 6 weken voor en laatste keer was met 38 wken was hij ruim 8pond geschat, gewoon een groter baby mar vruchtwater was normaal en zelf ben ik wel 1.75 en mijn man 1.82 of zo en zelf ben ik vol slank dus ja weet ook niet weaar het aan ligt meot er alleen nog uit en ze leiden me pas maandag op zijn vroegst in helaas.
Ik heb bij mijn vorige zwangerschap veel groeiecho's gehad, omdat mijn dochter 4 weken te klein was. Ze is ook met 28 weken en 6 dagen geboren, met een gewicht van 540 gram. Veels te klein dus. Nu ben ik ook onder controle van de gyn, heb 5 november de 1e afspraak. Krijg deze zwangerschap ook meerder groeiecho's, om alles goed in de gaten te houden.
Waarom krijgen jullie allemaal een groeiecho? Is dit standaard rond de 30 weken of op medische basis?
Ik heb ze bij mijn zoon gehad omdat ik zo'n forse buik had. Uiteindelijk dus bevallen van een 8 ponder met een zwangerschapsduur van 36 weken. Nu ook weer een forse buik en gezien mijn geschiedenis van mijn 1e zwangerschap krijg ik dus weer groeiecho's. Puur medisch dus.
Meestal is dit idd om medische redenen! Ik had dit door mijn zwangerschapsdiabetes en dus ook de kans op groote kinderen dat ze dit steeds in de gaten bleven houden met de echo! Wel leuk om te zien natuurlijk! Maar jammer dat het meestal om een medische reden is dat je die echo's krijgt! xx