vroege miskraam?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Butterfly26, 23 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    #1 Butterfly26, 23 jun 2009
    Laatst bewerkt: 23 jun 2009
    Hoi,

Ik had een vraag.
    11 en 12 juni had ik hele lichte positieve testen. Zaterdag de 13e had kreeg ik ineens krampen die ong een uur aanhielden en had er ook donkerrood/bruin bloedverlies bij. Het bloedverlies heeft 2 dagen geduurd, het was niet veel. Daarna heb ik nog 4 dagen last gehad van bruinverlies. Dus ik dacht het is een vmk. Eergisteren had ik nog een test gedaan om te kijken of het HCG uit mijn lijf is. Tot mijn verbazing was de test iets donkerder dan die van 11 en 12 juni.
    Ook heb ik nog geregeld krampen in mijn liezen en steekjes in mijn vagina en rond mijn navel. Mijn borsten doen ook zeer en zijn harder als normaal. In de ochtend moet ik ook echt iets eten, anders word ik erg misselijk.
    Kan het zijn dat ik nog steeds zwanger ben? En wanneer zou ik weer moeten gaan testen, of is het beter om het te laten onderzoeken?

Bedankt, liefs Butterfly.

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi butterfly,

De kans is absoluut nog aanwezig dat je zwanger bent.
    Maar het kan ook mis zijn, het hcg verdwijnt niet direct uit je lichaam.
    Je kan je bloed via je huisarts laten onderzoeken of je kan de verloskundige bellen je situatie voor leggen en over 2 wkn voor een vroege echo gaan of je kan afwachten en over twee weken nog eens testen. Als de test dan positeif is ben je zwanger.
    Ik duim voor je!
    Imke

3. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Hoi Imke,

bedankt voor je snelle reactie. Ik heb gisteren nog een keer getest en die was negatief. Dus helaas is het wel mis gegaan.
    We gaan voor de volgende ronde :)

Deel Deze Pagina