nieren

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Kim Jonas, 15 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hoi,

ik heb dus terug last van mijn maag (zoals mijn eerdere nierontstekingen ook begonnen) sinds gisteren..Moest gisteren naar de gyne dus heb dan ook meteen gezegt wat ik voelde...hij zei er niet veel over en deed de onderzoeken die hij altijd doet zoals buik meten,hartje luisteren,bloeddruk nemen...en hij zei dat ons meisje al goed ligt ook en vandaar mss de druk op mijn maag is...maar ik heb zoiets van ik herken gewoon dat het het zelfde is!
    Heb ook weer rugpijn waar ik die steeds had met mijn nieren...
    ook riek ik weer zo als dat ik altijd rook tijden die ontstekingen (onderaan) echt zuur ofzo..ben niet echt misselijk maar meer dat spannend gevoel onder men maag zoals ik die steeds had..(kan je in men andere topics zien)
    Ik ben radeloos na zoveel pijn!!!!!
    Wat moet ik volgens jou doen?
    terug naar de dokter gaan?
    en zeggen dat ik echt wel voel dat het weer niet goed zit?

2. Lonneke

Lonneke Actief lid

16 jun 2006
    368
    0
    0
    Hè wat vervelend... Toch voor de zekerheid weer contact opnemen hoor met je gynaecoloog!

Lonneke

3. hoi heb dus een maag en darmontsteking maar ze hebben ook mijn bloed en urine gecontroleert op spoed en ze zeiden dat er een kleine ontsteking is en dat geen kwaad kon.
    Maar nu word men urine terug roze..hoe lang gaan ze me nog aan t lijntje houden?

Deel Deze Pagina