http://i.imgur.com/gA7lD.jpg Wie wilt een gokje doen? Jongen of meisje? Dit is een echo van 12 wk en 1 dg Vanaf onder genomen dus je ziet de billen en beentjes zeg maar Heb 25/8 een echo bij echo baby in Lommel België die vroeg al t geslacht kan zien (vanaf 13wk) maar toch al heel benieuwd of iemand hier iets uit kan halen! Misschien ligt Ie zo totaal niet goed om er ook maar iets over te zeggen maar bedankt iig voor t kijken! Ben benieuwd!
Bedankt iig voor de moeite! We zullen t de 25/8 wel zien! Spannend! Heb wel zij aanzicht foto's maar met de rug naar ons toe dus daar valt helemaal niks uit te halen!
naar mijn weten een meisje ,want zie percies een hamburgertje bij mij zagen ze op dezelfde termijn een druifje en hier aan het aftellen naar een flinke knul
Echt! Haha dankje voor je reactie! Vind zo lastig hè dacht t zelf ook.. Maar omdat t in begin zo op elkaar lijkt en ook beetje op schaamlippen vanwege die strepen dacht ik kan alle kanten open Als je wilt zou je die echo willen delen met me van rond die periode?
Had iemand een vergelijkbare echo rond deze termijn en kan j me dan zeggen of het een jongen of meisje is geworden?
dokter heeft toen van alles een plaatje gemaakt behalve van zn klokkenspel heb wel een potty-foto van op 20weken maar s totaal niet vergelijkbaar was echt percies een druifje toen tussen zijn beentjes