Hoi Dames, Hoe zit het met jullie en plassen tijdens de zwangerschap? Ik moet namelijk ontzettend vaak plassen tijdens mijn zwangerschap. Het is echt zo erg dat ik soms 3 keer naar de wc moet in 15 minuten tijd. Is dit normaal en wie heeft hier ook last van? Groetjes, A.
hier ook zo erg en ook al vanaf begin af aan het is nu zelfs nog erger ! de kleine trapt nu ook nog lekker op mijn blaas soms als ik opsta heb ik nog zo'n drang dat ik gewoon gelijk maar weer ga zitten ik ga ook nergens meer heen waar geen wc is binnen 5 min !
Ik moet ook erg vaak. Soms best vervelend, heb er alleen overdag erge last van, s'nachts kan ik lekker doorslapen gelukkig.
ik heb dit ook al vanaf het begin.. erg vervelend.. heb het de hele dag door en snachts ook nog eens 6 x eruit.. joepie! haha.. in het begin lag het aan de hoeveelheid hormonen.. en nu aan mn kleine meisje die op mijn blaas ligt te trappelen.. maar.. ik ben superblij met mn meisje... dus neem alles wel voor lief.. hihi..
Hallo! Ik had dat ook heel erg. En de hele zwangerschap door... Soms zei ik weleens uit de grap dat ik beter op de plee kon blijven zitten. Het hoort er allemaal bij meid! Ben nu overigens wel blij dat ik niet meer zo vaak hoef... Liefs Elly.
Ik heb het ook heel erg vooral als ik naarbed ga moet ik er eerst nog een tig keer uit en s,nachts ook
Hier hetzelfde. Soms zeg ik wel dat ik beter alvast op de wc kan gaan zitten als ik iets ga drinken. Het lijkt wel of mn blaas de grote van een erwt heeft sinds ik zwanger ben.
Heeeeeel erg vervelend. Heb er ook last van. Vorige week gingen we winkelen, en ik moest 3 keer naa de v&d om te plassen.. Mijn man vindt het echt komisch!
Ja en weet je wat dan ook lekker vervelend is? Tegelijk moeten spugen en plassen Dan zit je dus met een emmer op de wc (en ja, dat is al meerdere malen voorgekomen hier! tot hilariteit van mijn man overigens) Ik moet er gemiddeld 3 keer per nacht uit, en met nachtblindheid is dat geen pretje.
heb het in het begin gehad, toen een tijdje niet en nu begint het weer doordat de kleine tegen mn blaas trapt. gelukkig mag ik snachts doorslapen. liefs doris
Heb ik ook gehad. Overal weet je alle wc's te vinden en je komt op wc's die normaal alleen toegankelijk zijn voor personeel. Wil je niet ontmoedigen, maar het heeft bij mij tot t einde van mn zwangerschap geduurd.
hier ook hoor, ik moet echt om de haverklap en dan is het een iniminiplasje maar ik heb het er graag voor over!
Jaja, ik ook hoor Blijf paraderen naar de wc, het ophouden lukt me echt niet. Lijkt net of ik erg dringend moet, maar er komt niet veel
Ik heb het voor de gein een paar weken geleden bijgehouden hoe vaak ik naar de wc ging op 1 dag. Kwam uit op 36 keer in 24 uur. Denk dat het gemiddelde nu zelfs hoger ligt Manlief vind het trouwens erg grappig
Ik merk eigenlijk geen verschil. Normaal gesproken moet ik ook al heel veel plassen (iedere nacht moet ik er sowieso één keer uit, tot soms wel vier keer) en dat is gelukkig niet meer geworden. Het is wel zo dat ik het nu veel minder voel dan voor mijn zwangerschap, waardoor ik wat langer kan wachten voor ik ga (vooral 's ochtends). Ik vind het verschrikkelijk vervelend, dat geplas. Het is iedere keer zo'n gedoe: kleren naar beneden hijsen en weer fatsoenlijk aantrekken... Ik probeer het dan ook zo lang mogelijk uit te stellen steeds.