hey meiden, de laatste keer dat ik bij de gyn ben geweest was met bijna 19 weken. toen hebben we duidelijk gezien dat het een jongetje wordt. nu heb ik gelezen dat het geslacht tot 24 weken nog kan veranderen nou niet veranderen maar dat het dan pas duidelijk is. nu is mijn volgende echo met 30 weken zouden ze het geslacht dan nog eens opnieuw kunnen zien. wil graag even bevestigd hebben dat het zeker een jongetje wordt. als het een meisje is ben ik net zo blij hoor maar wil het gewoon graag weten. bij Elyesa was het heel anders omdat we daar een vruchtwaterunctie hebben gehad en het toen echt zeker wisten. al dat lezen kan je toch zo in twijfel brengen he.
hoi hoi volgens mij kan je het gewoon zien hoor als je er even om vraagt en de echoscopiste een beetje mee wilt werken moet dat geen enkel probleem zijn ik heb wel met de 20 weken echo gezien dat we een kereltje kregen maar met 27 weken vond ik het echt 10 keer duidelijker dan met de 20 weken echo succes en groetjes nathalie
Je kunt altijd vragen of de gyn even wil kijken naar het geslacht. Ik had alleen een 20 weken echo gehad en moest met 34 weken naar het ziekenhuis, omdat ik hele erge steken had en ze waren bang dat het weeen waren, dus hebben ze gelijk een echo gemaakt. Toen vroeg ik of hij nog even wilde kijken en ja hoor.. nog steeds een meisje.. Kuss
Ik heb ook nog eens een tweede keer aan de gyneacoloog gevraagd of het nog steeds een jongetje was . Ik denk trouwens dat het vergissen tegenwoordig niet meer dikwijls voorvalt hoor, denk dat als ze niet zeker zijn dat ze het gewoon niet zeggen. Plus, bij een jongetje is volgens mij de kans ook wel kleiner dat ze zich vergissen. In elk geval, vraag het volgende keer gewoon, de baby is nu toch al zo groot dat het zeker wel te zien zal zijn!
Nou ik ben het niet helemaal eens met je stelling dat ze zich niet zo snel vergissen. ik merk iedere keer weer dat ze het vaak verkeerd hebben. Een vriendin van mij bv die heeft met 20 wk een echo gehad werd een meisje, met 30 wk een echo gehad, omdat het niet helemaal lekker liep, 100% een meisje, 36 wk echo gehad 100% meisje, maar er kwam een jongetje uit, dus ben ik het niet helemaal mee eens.
Ok, oei, dat is inderdaad wel gek! Maar bij een jongetje vergissen ze zich sowieso niet zo makkelijk denk ik, als ze een penisje en een balzakje zien, dat kan toch niets anders betekenen, denk ik dan?
ik heb het bij de groeiecho ook even laten checken of het nog steeds een griet is. Vinden ze geen enkel probleem
Haha mijn vriend is er nog steeds niet zeker van. Hij zegt: Ja ze kunnen zoveel zeggen en ze hebben het wel vaker mis. Let maar op mijn woorden het wordt een jongetje haha, maar ze hebben voor 3 weken terug nog gekeken en het werd een meisje, nou ja we zullen afwachten haha.
het is dat we ons knulletje aan het voorberijden zijn dat er een kindje bij komt we zeggen nu steeds waar is broertje en nog even en dan is broertje er nu zei ik tegen men man wat gaan we zeggen als het nu een zusje is onze jongen gaat ons niet meer geloven...