Inwendige aambeien door bevalling laten behandelen

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door grasspriet84, 27 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. grasspriet84

grasspriet84 Fanatiek lid

17 jun 2016
    1.778
    32
    48
    Sinds de bevalling had ik last van inwendige aambeien. Vandaag ben ik er aan geholpen. De dokter heeft er elastiekjes omheen gedaan. De behandeling zelf vond ik niet pijnlijk, maar de napijn!!! Ik wist sat ik druk kom voelen en dat vind ik niet zo erg. Alleen heb ik megakramp: in mijn buik en het trekt door naar mijn benen. Dit heb ik dus al vanaf twaalf uur vanmiddag. Zit al op zeven paracetamol en die doen niets. Dit is niet te doen: langer dan tien minuten lukt niet, langer dan een half uur zitten lukt niet, liggen in bed werkt ook niet. Net onder de hete douche geweest en dat hielp een paar tellen. Nu lig ik in bed weer krom van de pijn ☹️
    Vanmiddag nog wel het z'huis gebeld. Maar daar werd gezegd dat kramp erbij hoorde. Een beetje kramp kan ik best handelen, maar dit...
    Het is net alsof ik weer weeen heb, alleen houden ze niet op.

Is dit normaal? Heeft iemand hier ervaring mee?

2. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Jeetje wat vervelend.
    Ik heb ook last gehad van inwendige aambeien maar deze niet laten behandelen, kan je dus helaas niet vertellen of het erbij hoort of niet, alhoewel ik mij kan voorstellen dat dit per persoon verschilt.
    Ik hoop voor je dat het minder wordt, zou anders gewoon nog een keertje bellen als je het echt niet houd van de pijn.

3. grasspriet84

grasspriet84 Fanatiek lid

17 jun 2016
    1.778
    32
    48
    Ik heb vannacht nog de hap gebeld. Het was echt niet te houden. Lag te huilen van de pijn en was er misselijk van. Dr arts vond het wel vreemd dat acht PCM niet aansloeg, maar hier moest ik door. Ik had geen koorts dus kon er verder niet veel aan de hand zijn. Ik mocht nog ibu 600 slikken. Hierna heb ik een paar uurtjes geslapen. Vanmorgen was het een stuk minder en nu Zeurt het nog een beetje maar dat is te doen. Ik was zo blij dat ZL vannacht bij opa en oma logeerde!

Deel Deze Pagina