Inwendige Echo 3,5 week na eisprong, rondje/blaas gezien !?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Zomerbries, 4 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    De titel zegt t al, heb maandag een inwendige echo gehad en daar was in de baarmoeder een blaasje/rondje/holte te zien, ik zou nu rond de 3,5 week of korter na de eisprong zitten en zwanger kunnen zijn. Weet een van jullie of dit overeenkomt met het blaasje wat gezien is? Hoe ziet een vruchtje van deze leeftijd eruit? En heeft iemand anders dit ook een keer gehad?
    De gyn deed er nogal vaag over, t was waarschijnlijk niks maar zekerheid kon hij mij niet geven..
    Alvast bedankt!
    Liefs Lin

2. kimtjeuh

kimtjeuh Lid

28 mrt 2008
    20
    0
    0
    Brugge
    Uhm, aan 3.5 weken zwanger kunnen ze volgens mij nog niks zien.
    Ik ben voor eerste echo geweest rond 6 weken en toen zagen we al klein vruchtje met kloppend hartje...

3. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Ik zit dan 3,5 week na de vermoedelijke eisprong bedoel ik ;) sorry En gefeliciteerd met je zwangerschap!

4. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Dan moet je al wel wat kunnen zien dacht ik hoor, dan zou je zo'n 5 en een halve week zwanger moeten zijn. (Bij een regelmatige cyclus..)

5. Hypnose

Hypnose Bekend lid

26 dec 2007
    737
    0
    0
    Bij mijn eerste inwendige echo was precies hetzelfde te zien (om herhaling van een bbz uit te sluiten) en ik was gewoon hartstikke zwanger, zie banner :) En komt wel overeen met de termijn hoor.

6. Hypnose

Hypnose Bekend lid

26 dec 2007
    737
    0
    0
    Oja en 1,5 week later zag je opeens een propje met een kloppend hartje! :)

Maar heb je positief getest dan?

7. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Hypnose, wat zag je dan precies op de echo? Bij mij was t een holte/blaasje zeg maar. En testte je toen ook al positief?

8. Hypnose

Hypnose Bekend lid

26 dec 2007
    737
    0
    0
    Ja ik had positief getest en daarom moest ik z.s.m. naar de gyn. En het enige wat er te zien was, was een zwart vlekje/een zwarte holte.

9. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Nee daarom juist, ben al 3,5 week overtijd maar weet niet wanneer ik mijn eisprong heb gehad precies. Heb tussen 8 en 20 nov geen sex gehad dus t is van of net ervoor. dan zou ik volgens mij al posi moeten testen of t is van na de 21 en dan weet ik t niet meer.
    Zal toch tot volgende week moeten afwachten denk ik.. IIG Bedankt!

10. Hypnose

Hypnose Bekend lid

26 dec 2007
    737
    0
    0
    Ja irritant zeg :evil: !
    Maar ook vervelend dat de gyn vaag doet. Wat was er bij jou precies te zien op de echo? Ook een zwart vlekje? Ik kan er helaas geen duidelijke foto van plaatsen.

11. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Ja een klein zwart/donkergrijs rondje. tegen de baarmoederwand aan. Maar de gyn keek met de instelling dat ik al verder moest zijn, en dacht dat t een ovula nabothi was, maar naar mijn weten komen die alleen buiten de baarmoeder voor. Hij nam niet echt de tijd en liet de echo zelfs niet aan mij maar aan de co assistent zien, moest echt meegluren! dus voel me zo en zo niet serieus genomen.

12. Hypnose

Hypnose Bekend lid

26 dec 2007
    737
    0
    0
    :( Oh wat vervelend! Als ik straks thuis ben dan zal ik proberen een foto te plaatsen om even te vergelijken, maar weet niet of het lukt.

13. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Heb de echo niet meegekregen, t zit nog wel in mijn hoofd hoe t eruit ziet maar kan er op internet nergens iets over vinden qua afbeelding.
    Zou echt tof zijn als t je lukt!
    En nog gefeliciteerd met je zwangerschap ;)

14. Hypnose

Hypnose Bekend lid

26 dec 2007
    737
    0
    0
    Ok kan wel even duren hoor voor ik thuisben, maar zal er vanavond zeker mee aan de gang gaan! :) Heb geen scanner dus zal een foto maken van die echo met mijn telefoon en hem dan uploaden.

15. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Alleen als je t niet teveel moeite vind hoor!
    Maandag moet ik weer naar de gyn voor bloeduitslag van waardes op PCO en dan ga ik zeker nog een echo vragen, dan maar een zeurpiet, maar wil er zeker van zijn dat ik niet zwanger ben voordat ik aan de medicijnen ga om menstruatie op te wekken!

16. Hypnose

Hypnose Bekend lid

26 dec 2007
    737
    0
    0
    Ik heb de foto in mijn album gezet. In het midden zie je een zwarte holte/zwart vlekje. Dat was alles wat er toen te zien was!
    Hopelijk heb je er iets aan!

17. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Hai dank je wel! Top dat je de moeite hebt genomen!
    Bij mij zag je t rondje alleen aan de zijkant zitten en bij jou in t midden als ik t goed heb gezien.
    Dus weet niet of t dan hetzelfde is. Wacht t maar af tot maandag, iig bedankt he ;)
    Succes met je zwangerschap verder en mooie kinderwagen trouwens!

18. Hypnose

Hypnose Bekend lid

26 dec 2007
    737
    0
    0
    Geen moeite hoor meid! ;) ;)

Maar hey, op de foto zat het rondje net toevallig in het midden. Een vruchtje nestelt zich gewoon willekeurig he? Ik hoop dat het een zwangerschap blijkt te zijn. Laat je het weten?
    Duurt je cyclus nu al 60 dagen?

19. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Ja inmiddels al 60 dagen idd, wel errrug lang hoor kan ik je zeggen.
    Zit nu echt in onzekerheid, geen posi test, wel symptomen, overtijd of een erg lange cyclus, pco of niet, zwanger of niet, is het blaasje iets?
    Denk dat je wel snapt hoe ik me voel, met mij nog duizenden meiden op deze site ;)

Laat t zeker weten zodra ik meer weet! Ga er niet vanuit dat ik zwanger ben maar zolang ik niet ongi ben houd ik diep van binnen hoop :oops:
    En als ik naar mijn pendels kijk hoop ik dat die toch echt uitkomen :D

Bij jou wel alles naar wens?

20. Hypnose

Hypnose Bekend lid

26 dec 2007
    737
    0
    0
    Ja alles wel naar wens gelukkig dit keer, alleen een extra controle a.s. dinsdag omdat bij de 20weken echo de niertjes vergroot waren. Dus ben daar wel erg mee bezig.
    Zit natuurlijk al in de 31e week, dus dat is echt te gek!

Hoop ook dat je geen PCO hebt en gewoon hartstikke zwanger blijkt te zijn straks. Wel heel vervelend dat het allemaal zo onduidelijk voor je is.

Deel Deze Pagina