31 weken al, ja echt gaaf, leukere feestdagen kun je je niet wensen zeker Komt het vaak voor dat de niertjes vergroot lijken? en hoop voor je dat t mee blijkt te vallen! Was je al lang bezig en wat waren jouw symptomen waardoor je wist dat je zwanger was? Altijd leuk om te horen
Nee idd, erg blij. Ik was 3 maanden bezig toen ik voor de 1e keer zwanger raakte en toen bleek het mis te zijn. Het zat in mijn eileider genesteld en deze scheurde. Mijn eileider is toen met spoed verwijderd, ellendige tijd . Maar 3 maanden na de operatie bleek ik weer zwanger te zijn. Helemaal te gek. Geen symptomen, alleen een pijnlijke borst (ja eentje maar ) Niertjes komt vaker voor ja, alleen niet prettig gewoon. Je wilt toch dat alles goed is en niet dat je kindje meteen allerlei onderzoeken moet ondergaan na de geboorte. Ben dan ook benieuwd of ze wat zijn geslonken. Hoelang ben jij al bezig? En is het voor je eerste kindje?
ooh jeetje zeg een rotbegin gehad dus! Wel heerlijk dat t na drie maanden weer raak mocht zijn joh! En maar van één borst last, dat is typisch. En tuurlijk wil je dat jouw kindje gewoon helemaal gezond is, niet? Ben sinds aug gestopt met de pil voor ons eerste kindje en loop nu dus al in de MMM omdat ik al een aantal weken aanhoudende rug/liespijn heb en niet ongi wordt. inw echo gehad dus en bloed laten trekken op pco en dat hoor ik maandag. Heb nog alle tijd hoor maar had niet verwacht dat zwanger worden zon grote impact zou hebben op mijn leven Schrijf samen met wat andere meiden, ongeveer 9, in de flubber club, heel gezellig eigenlijk en zo houd je elkaar wat op de hoogte van je wel en wee en heb je steun aan elkaar. best prettig
Nou heb volgens bloedtest nog helemaal geen eisprong gehad dus 100 % niet zwanger..grrrr Dus nu maar weer verder zien, iig bedankt voor de moeite en succes Dinsdag, zal voor je duimen dat alles gewoon goed is
Balen zeg .... Echt rot dat je zolang moet wachten. Hoop dat je maandag toch een goede uitslag blijkt te hebben. Ik zal je bij Flubber blijven volgen.