Wil jullie evensterkte wensen en ik hoop dat je wat kan zien op de echo. (misschien alleen de vruchtzak) maar dat de vk weet dat het goed is of niet.
ik eb pas een echo gezien van een vriendin met 5 weken zwangerschap . daar was ook een vruchtzakje te zien en een wit puntje dat was dan het vruchtje . ze had zelfs het hartje zien kloppen maar ze konden het niet horen !
Nou mijn echo was goed! Ben wel een weekje minder ver dan ik dacht, ben nu net 6 weken en het hartje klopte! Mag over 3 weken terug komen omdat er dan meer te zien is.. Nu was het idd een raar vormpje met een knipperlicht haha Maar ben heel erg opgelucht! En jullie al terug?
fijn sesti ik heb 2 weken geleden ook een echo gehad bij 6,0 weken ( zie album) en het hartje klopte ook al.. hoe groot was jou kleintje haha.. de mijne was net 4,1 milimeter
Ik heb een echo gehad (zie album) bij 5 weken en 5 dagen, vruchtzakje was heel duidelijk en het kindje in de maak zagen we ook...al was het maar een wit puntje en maar 0.16cm klein. Hoop dat alles goed is gegaan bij Cyntje.
ik heb vandaag een echo gehad op 5 weken 5 dagen en bij mij was er een vruchtzakje te zien met een heeeeel klein frummeltje van 2mm MET hartactiviteit! Volgens de gyn ben ik 6 weken zwanger. Hoop dat bij jou ook alles goed is! liefs loezzz xxx
Hoii, Nou mijne was 3 mm, maar ze zei dat ik 5,5 week a 6 weken was... maar 2 april is het duidelijker hoe ver is ben.. Maar gelukkig knipperde het! Anders was ik nog niet gerust gesteld, nu weet ik wel dat het alsnog fout kan gaan, maar toch geeft het mij meer vetrouwen! Sterre? klopte er al iets op jou echo?
ik heb vandaag een echo gehad op 5 weken 5 dagen en bij mij was er een vruchtzakje te zien met een heeeeel klein frummeltje van 2mm MET hartactiviteit! Volgens de gyn ben ik 6 weken zwanger. Hoop dat bij jou ook alles goed is! liefs loezzz xxx
Hallo dames! Sorry voor mijn late reactie, maar mijn ouders stonden net op de stoep. Ze hadden van een tante gehoord dat ik ziek was (tante vanmorgen afgebeld, die zou komen voor haar nagels) Nou, mijn moeder barstte in tranen toen ik haar het goede nieuws vertelde! Bij de vk waren ze zo lief voor mij! Ik kreeg een inwendige echo waarop het vruchtzakje te zien was. Verder kon ze nog niet zo veel zien omdat het nog allemaal zo pril is (wat raar dat jullie wel al een vruchtje e.d. zagen? waarom ikke niet?) Maar dat het vruchtzakje nog goed zat was ik al een heel eind gerustgesteld. Ook heeft ze mijn inlegkruisje bekeken en naderhand het bloederig slijm op dat echoding hahahaha.... Ze zag niets verondrustends, maar het was wel verstandig om het rustig aan te doen, zodat het bloeden eerder stopte. Maar 100% zekerheid kon ze me natuurlijk nog niet geven daar is het nog te vroeg voor. Over 2 weken mag ik terug komen voor een 2e echo En met ergere bloedingen weer bellen natuurlijk. Vlak voor ik naar binnen ging belde mijn teamcoach en die vond het verstandig vandaag maar eens lekker thuis te blijven. Gelukkig hoef ik a.s. woensdag pas weer te werken Liefs Cynthia
Meid wat een geweldig nieuws! Zoals ik ook al heb gezegd bij mij was er ook nog niks te zien bij 5wkn dus niks om je zorgen over te maken! Doe het rustig aan en zorg goed voor je zelf! Ik ga zo weg naar het VU, ik hoop dat ik staks ook goed nieuws heb.
oh wat fijn cyntje, dat alles er goed uitzag! Waarschijnlijk zie je bij jou over een paar dagen ook een vruchtje. die van mij was ook nog maar 2mm en dat is echt heeeeeeeel klein! Gewoon lekker rustig aan doen en waarschijnlijk zie jij over 2 weken een echt minimensje met een kloppend hartje xxx
Sloppyslayer.... heel veel succes vanmiddag! Ohhh wat voel ik me nu weer een ander mens zeg! Ik ga zo toiletpapier halen, want ik ben er doorheen Liefs Cynthia Oja... mijn moeder vertelde net dat mijn zus én schoonzus allebei óók bloedverlies hebben gehad in het begin van hun zwangerschappen. Ondertussen heb ik 2 neefjes van 10, een nichtje van 2 en een nichtje van 0,5 jaar oud!
fijn cyntje dat alle goed was! maar 5w2d is volgens mij echt té vroeg om een vruchtje te zien, 1 dag scheelt al heel veel omdat het vruchtje vanaf nu 1 mm per dag gaat groeien, dus 5w2d of 5w5d scheelt alweer 3 milimeter, dus het is volkomen normaal meid succes sloppyslapper!