ik krij dadelijk een echo als ik 8 weken ben ben benieuwd hoe t er dan uitziet. ga es eben in de foto albums kijken
Ja, dat was in het begin van deze zwangerschap en trouwens ook in de vorige, maar toen kreeg ik een miskraam. Bij die echo bij de miskraam was er alleen een vruchtzakje te zien zonder iets erin. Bij mijn huidige zwangerschap was er een vruchtzakje met een klein puntje erin te zien. Verder nog niks. Maar bij allebei de echo's moest ik 2 weken erna terugkomen. Bij de miskraam, kreeg ik de dag na de eerste echo erge weeen en veel bloedverlies, dus toen wist ik al dat het mis was. Bij mijn huidige zwangerschap was er twee weken later een kloppend hartje te zien. En dat hartje klopt nu nog steeds!
Ik lees net dat alles goed is! Gelukkig maar. Bij mij zei ze bij de eerste echo van de miskraam al gelijk dat ze er geen goed gevoel over had. Maar ik zou toen geloof ik ook al 7 weken zwanger moeten zijn, maar het zag eruit als een zwangerschap van 5 weken. Lekker rustig aan doen he!
Ik doe ook heerlijk rustig aan.... net een dutje op de bank gedaan met de hond die mijn billen warm hield Ik denk dat mijn mannetje ook heel blij zal zijn én verrast als ie me zometeen thuis aantreft. Ik zou eigenlijk van half 5 tot half 11 vanavond moeten werken. Maar aangezien we alleen op een afdeling staan savonds Liefs Cynthia
Ik had nog niet gereageerd maar was wel aan het meelezen, fijn dat het goed gaat met de kleine frummel. Gefeliciteerd met je zwangerschap meis!
Ja! Ik ben net terug en ik moest eerst de foto's inscannen voor de opa's en oma's en tantes enzenz. Alles was goed! We hebben zelfs 4dgn ingehaald! En dat was helemaal opmerkelijk. Het is nu al een hele bewegelijke baby met een mooie stabile hartslag die we vandaag ook gehoort hebben! Het blijf allemaal heel wonderlijk hoor Ik mn nieuwe foto's in mn album gezet
hihi, dat klopt! Ik krijg tot 12wkn inwendige echo's.. Dan kunnen ze mn eierstokken ook goed in de gaten houden..........dit heeft te maken met de IVF zwangerschap
He Cynthia, en andere meiden ook natuurlijk! Fijn dat je echo zo goed was! En super dat je zo snel tercht kon bij de vk! En nu gaan genieten van je zwangerschap! Liefs Duveltje
@sesti: Nee ik zag helaas net geen hartje maar ik mag de 26e weer en dan ben ik als alles goed gaat en is 8 weken dus dan zien we weer heel wat meer. Ben er wel heel erg benieuwd naar, was het maar alvast zo ver. @sloppyslayer: Heb even de echo bekeken maar die is mooi zeg. Je ziet echt al heel duidelijk een mini-mensje, heel apart. @Cyntje: Gelukkig is alles goed meid! Ben blij voor je. Liefs!
hoi lin71 wat naar voor jullie ik ken het heb net het zelfde meegemaakt had 5 maart ook echo en alleen een leeg vruchtzakje te zien en eergister echo gehad en er zat ook niks meer helaas . wens je veel sterkte toe en hoop dat het je snel weer lukt ps vraagje heb jij toevallig ook iets van bruinig slijm of slijm propje verloren? ik wel maar had toen niet in de gaten dat het fout was wel gingen toen de borsten minder zeer doen liefs angel