verlaten en spanningen

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Bizzy, 19 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Ik ben 17 weken in verwachting en heb gister mogen vernemen dat mijn vriend niks meer met de baby of mij te maken wil hebben wat natuurlijk de nodige spanningen en acties met zich mee brengt...verhuizen terug naar me ouders alle zorg weer regelen enzovoort.
    Nou heb ik vanmorgen ontslasting gehad en toen ik vanmiddag keek in mijn onderbroek bij het plassen zat er achterin wat helder bloed toen ik me billen afveegde zat hier ook bloed aan ...nu is mijn vraag kan dit wijzen op een eventuele miskraam door de spanningen of gewoon iets met me darmen? (zat geen bloed bij afvegen vagina) heb wel gevoel van spanning in me buik
    Ik ben zo ongerust help alsjeblieft

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi, Bizzy,

wat ontzettend naar voor je allemaal.
    Ik kan je wel geruststellen wat het bloedverlies. De baarmoedermond en vagina zijn in de zwangerschap heel rijk doorbloed, er hoeft maar iets te gebeuren of er knapt een vaatje en dat geeft een klein beetje bloedverlies of roze afscheiding. Dat kan na vrijen, na harde ontlasting en soms zomaar. Als het een klein beetje bloed is is het geen probleem. Is het veel of blijft het bloeden dan moet je even contact opnemen met je verloskundige.
    Sterkte in je situatie!

Mirjam

Deel Deze Pagina