Inwendige echo 5 weken en 5 dagen

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Ess85, 23 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

hoi ik had een paar weken geleden een inwendige echo met 5 weken en 4 dagen. Je kon het vruchtzakje zien en de gynaecoloog dacht ook een kloppend hartje te hebben gezien.:)
    veel plezier vrijdag! ik hoop op een mooie echo voor je!

2. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16

Dankjewel! Ik hoop het ook:D

3. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
    Ik heb een echo gehad met 6+4 (of een paar dagen verder weet t niet meer precies) En geen kloppend hartje gezien .. 2 weken later wel ...

4. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Ik kreeg met 6 weken en drie dagen mijn eerste echo van mijn laatste zwangerschap..Niets te zien behalve een zwangerschapsring.

Week later was er wel hartactie. Het is heeeeel vroeg hoor!!!
    Dus niet schrikken als je geen hartje ziet.

5. mammie1982

mammie1982 Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Meid,

Ik heb ook een inwendige echo gehad op 5 wk 5 dgn en bij mij was er toen nog geen kloppend hartje te zien. 2 weken later wel./

6. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    Ik denk inderdaad ook dat het nog te vroeg zal zijn helaas :(
    Maar hopelijk mag ik dan 1 of 2 weken later terug komen. Maar ik laat het in ieder geval morgen even weten.

7. Doortje28

Doortje28 Actief lid

15 okt 2010
    202
    0
    0
    Friesland
    Ess, veel plezier straks! Hopelijk mag je vandaag al een mooi klein kloppend hartje zien!

Liefs

8. boterbloempje83

boterbloempje83 Fanatiek lid

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    en es? hoe is je echo gegaan?

9. Feetjes

Feetjes Fanatiek lid

20 aug 2010
    1.298
    18
    38
    Ik had ook een inwendige echo met 5 weken 6 dagen. Er was nog geen hartje te zien. Twee weken later wel, dus maak je geen zorgen als er nog geen hartje zichtbaar is!

10. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    Hoi hoi,

Ik heb een echo gehad en er was helaas nog helemaal niks te zien. Ze zag wel dat ik dik slijmvlies had. Dit hoort ook zei ze.
    Ik moet nu over 2 weken terug komen, hoop dat ik dan wel iets te zien krijg, dan ga je toch met een beter gevoel weer weg.

Groetjes Ess

11. Doortje28

Doortje28 Actief lid

15 okt 2010
    202
    0
    0
    Friesland
    He Ess,

jammer zeg! Daar en tegen wel fijn dat je over 2 weken weer mag, een extra echo kan geen kwaad toch? Maar kon je alleen geen hartje zien of ook helemaal niets wat op een kindje lijkt?

Ben benieuwd wat ik volgende week ga zien dan.

Fijn weekend!

12. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Was al te verwachten, dat je nog niets zou zien, wacht maar af, over 2 weken ga je feestend naar huis!

13. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    Er was echt niks te zien. Alleen bij m'n baarmoeder dan dat dikke slijmvlies. Had al wel verwacht dat ik geen hartje zou zien maar had wel gehoopt dat er iets te zien zou zijn geweest dat je wat meer het idee hebt zwanger te zijn.
    Hoop dat jij volgende week wel wat te zien krijgt Doortje. Laat je het wel even weten?

@ukoldaatje Ik hoop ook dat ik over 2 weken feestend naar huis ga haha :D

14. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    ik neem aan dat je nu alleen een zwart gat zag zoals ik het altijd noem, als dat zo is dan is dat prima hoor rond dit termijn. Volgende x zou je dan een vruchtje met een kloppend hartje moeten zien. Dus het kan allemaal gewoon goed zijn hoor.

xxx joyce

15. Doortje28

Doortje28 Actief lid

15 okt 2010
    202
    0
    0
    Friesland
    Jaa 2 weken verder, dan zit je bijna aan de 8 weken, dan moet je zeker feestend naar huis gaan :D

Yep, ik laat het volgende week zeker even weten,

xxx

16. Loe

Loe Niet meer actief

HArtje gaat vaak in de zesde week kloppen. BIj mij was er met de eerste zwangerschap (niet goed gegaan) bij zes weken en 2 dagen hartactie.

17. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    haha een zwart gat? Ik zag echt niks, ze ging ook best snel heen en weer zeg maar.
    Ze zei van te voren al dat het waarschijnlijk toch te vroeg zou zijn om te kijken.
    Nu 2 weken wachten en dan heb ik hopelijk meer zekerheid.

Doortje wanneer moet jij precies?

18. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    mm je zou toch wel iets moeten zien als je ruim 5 weken bent. een zwart rondje, dat zou ze ook wel opgemeten moeten hebben normaal.

xxx joyce

19. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    Ze heeft wel iets opgemeten maar zei daar niks over. Dus geen idee wat het was. Het was ook een arts-assistent dus misschien doet ze het nog niet zo lang.

20. Doortje28

Doortje28 Actief lid

15 okt 2010
    202
    0
    0
    Friesland
    Goedemorgen!

Ik mag vrijdag om 14:30. Precies een week later dan bij jou dus.
    Vindt het zo spannend, heb er vannacht al over gedroomd :D

Ik weet van mijn bezoekjes in het zkh waarbij ze controleerden of mijn eieren/follikels goed groeiden, dat de ene echoscopiste al snel zei dat er niets zat, terwijl een ander dat benoemde als nog wel klein, maar ze groeien wel. Dus wat dat betreft kan je idd net de verkeerde getroffen hebben die niet zo subtiel communiceert wat betreft jouw gevoelens, hoop en gedachten. Zegt dus helemaal niets...

Deel Deze Pagina