Bij mijn laatste zwangerschap zag je met 6 weken en drie dagen (dus al weer een paar dagen verder dan topic starter) alleen maar een zwangerschapsring, verders niets. Een zwart rondje oid. En een week later, dus met 7 weken en drie dagen was er een keurig hartje te zien hoor.. Alleen wisten ze toen niet dat ik Hashimoto had en dat dat ws de oorzaak van al mijn miskramen is. Hartje klopte te traag en idd het ging mis. Maar dat komt door Hashimoto.
@ Doortje, Inderdaad er kan een groot verschil zitten tussen hoe mensen iets brengen. Dingen kunnen anders overkomen. Maar je gaat echt precies een week later, ik moest gister namelijk ook om 14.30uur haha. @ ukoldaatje, ik heb ook al wat op google gezocht en kwam dit onderwerp best vaak tegen. Dus was gewoon echt te vroeg om iets te kunnen zien en ik moet gewoon even afwachten tot 9 december. Anders ga ik mezelf alleen maar gek zitten maken. Krijg je nu medicijnen voor Hashimoto of doen ze er iets anders aan? Ik heb namelijk geen idee wat het is, maar lijkt me wel heel spannend voor jou om nu dan zwanger te zijn. Ben wel benieuwd wat ze eraan kunnen doen dan. Groetjes en iedereen een fijn weekend. Laten we maar genieten van de zwangerschap!
hehe wat jammer dat je nog niet veel hebt kunnen zien, maar over 2wkn zal je zeker wel wat meer zien.. dat wat ze heeft opgemeten is waarschijnlijk de baarmoederslijm wand-dikte, vorige maand met mijn inwendige echo hebben ze ook gemeten hoe dik de wand was van mijn slijm in mijn baarmoeder.. daar zei ze zelf ook niks over, maar 3dgn erna weer gemeten (heb toen meteen gevraagt: wat doet u opmeten?) en was minder geworden (mede door een mk)
Echt hoor Ess85, je hebt totaal geen reden tot zorg, je was gewoon veel te vroeg. Ik moet 7 dec, op 6 weken en drie dagen weer, nou ik zat me net af te vragen of ik dat niet een week wil verzetten..Want ik vond het gewoon echt heel moeilijk om met niets te zien naar huis te gaan. Ik krijg nu idd medicatie en sta streng onder controle, dus wie weet gaat het nu een keertje lukken..hoop het zo!!
Ik zou het inderdaad proberen een weekje te verzetten als ik jou was. Ik vond het ook niet leuk om met niks te zien naar huis te moeten. Kun je beter voor de zekerheid een extra weekje wachten. Gelukkig dat je medicatie krijgt en ik duim voor je dat het goed komt, en natuurlijk dat je over een paar weekjes ook een leuke echo te zien krijgt
Hoi!!! Ik lees al die verhalen hier even en nu mijn vraagje!! Ik heb vrijdag voor het eerste een echo gehad en er was (nog) niets te zien alleen dat mijn baarmoeder er mega zwanger uitziet!! (heel dik baarmoederslijmvlies). Morgen krijg ik mijn tweede echo! Is het normaal dat er nog niets te zien is? ik maak me toch wel een beetje zorgen (ik hoop om niets ) Heeft iemand dat ook meegemaakt? Kus Anita
Hoi, ik had dus precies hetzelfde, daarom ben ik dit topic gestart. Had ook alleen heel dik baarmoederslijmvlies en verder zag je niks. Maar ik heb al heel veel op google erover gevonden en is dus heel normaal. Hoop dat je morgen wel wat ziet maar kan ook nog te vroeg zijn. Laat je het wel even weten?
Hey!! Ik laat het natuurlijk weten of er iets te zien is!!! Het enige wat te zien was, was een soort van bel!! erg vreemd!!
Jammer is dat he als er niks te zien is. Ik ging ook met een rot gevoel weg. Je hoopt toch iets te zien als je daar ligt.
Hier vrijdag dus ook een echo gehad met 5.5 wk. Dit ivm bloedverlies. Er zat wel wat in mn baarmoeder ze wist alleen niet precies wat. Ze durfde t niet te zeggen maar ze dacht een vruchtzakje. Verder ook verdikt slijmvlies en gesloten baarmoedermond. Ik krijg 6 dec. een nieuwe echo
Het is echt zo vervelend als je in onzekerheid zit. Dan lijken die dagen helemaal zo lang te duren. Ik moet 9 december weer terug en hoop dat er dan ook meer te zien is.
Je leest soms echt van die enge dingen op internet en dan ga ik dus denken dat het allemaal mis gaat, erg rottig inderdaad!! Ik probeer er toch van te genieten al is er nog niets te zien het is natuurlijk ook nog maar heel erg pril!!
ey meiden, ff een vraagje; ik heb sinds afgelopen vrijdag heel erg licht bloed verlies. Zeg maar; eenmalig per dag bij afvegen heel licht roze afscheiding en ook heel weinig. Maar vandaag had ik iets meer, bijna bij elk toilet bezoek heel licht roze en eind van de middag ook een "kloddertje" bruin. Vandaag ben ik precies 6 weken en vrijdag heb ik mijn eerste echo. Denken jullie dat het zin heeft om te vragen of ik eerder mag komen?
Ik zou het gewoon even vragen!!! Het is natuurlijk wel beter ook voor jezelf om te weten dat alles goed gaat!!!
Hoi Doortje, wat vervelend zeg. Maar lichtroze en bruin staat volgens mij toch voor "oud" bloed of het innestelen. Pas als je echt helder rood bloed hebt kan het iets betekenen dacht ik. Maar als ik jou was zou ik morgen gewoon even bellen en het voorleggen, misschien kunnen ze je al aan de telefoon gerust stellen of mag je eerder langskomen. Laat even weten als je hebt gebeld. Hoop dat alles goed is.
heb nog even op internet gezocht en dit schijnt vaak voor te komen en kunnen adertjes zijn die gesprongen zijn, kan een innesteling zijn. Kan ook komen nadat je sex hebt gehad. Dus waarschijnlijk niks om je zorgen om te maken, maar toch voor de zekerheid morgen even bellen.
Thnx voor jullie reacties. Ik weet idd dat het wrs oud bloed is en niet heel erg veel kwaad kan. Maar vrienden van ons hebben van de week hun kindje van eigenlijk 14 weken oud verloren. Zij had de hele week als licht roze bloed verlies en ook niet heel veel, maar wat blijkt; kindje was al bij 11 weken gestopt met leven Ik denk dat als zij dit niet hadden mee gemaakt ik hier ook heel anders in had gestaan... Ik bel morgen gewoon even, jullie horen het wel. Thnx!!
Oh dat is wel heel erg zielig zeg. Snap heel goed dat je het nu dan ook eng vindt. Dat moet je er morgen ook even bij vertellen denk ik, misschien laten ze je dan eerder komen. Alleen al om jou gerust te stellen. Succes in ieder geval!
he meiden, vervolg op gisteren; vanochtend met de gynaecologie gebeld en kon meteen vanmiddag terecht, ze snapten mijn ongerustheid gelukkig. Nou dat ding zat er nog niet in of ze zei: dat is een prachtig mooi kloppend hartje!! Wauw wat een mooi moment echt geweldig! Ik zag geen duidelijk kindje, dat kan natuurlijk ook niet, alleen een vlekje wat het kindje moet zijn, maar dat hartje was overduidelijk! pfffff wat een opluchting! Thnx voor jullie adviezen, toch maar goed dat ik even gebeld heb. Heb over 2,5 week de volgende echo, dan zijn we bijna 9 weken. Maar als ik volgende week nog ongerust ben dan mag ik altijd langs komen zegt ze. De echo is zo gemaakt en dan kunnen ze mij evt geruststellen, wat een luxe he?! en zo lief!! Nou meiden nogmaals bedankt! We gaan het vanavond aan de eerste oma vertellen! Doei doei!
Wat fijn om te lezen dat alles goed is! En wat leuk zeg dat je het hartje hebt zien kloppen Dan voel je je gelijk een stuk beter. Super! Heeft ze nog gezegd wat die bloedingen eventueel kunnen zijn? Succes met de eerste oma.. spannend!!