He Ess goedemorgen, ik mag nu over 2 weken weer voor een echo maar misschien ga ik nog wel iets eerder langs hoor! Ik voel me nog wel zwanger, maar heb nog steeds wat bruin verlies en dat maakt me wel onzeker! Pfff wou echt dat die komende 5 weken voorbij zijn, dan zijn we wat zekerder! Zijn jouw kwalen al erger geworden? Het gedicht viel in de goede smaak had het zo geschreven, dacht ik, dat ze er pas in de laatste 3 coupletten achter zouden komen, maar nee hoor, bij couplet 2 van de 9 sprongen ze al een gat in de lucht haha! Iedereen huilen, zelfs mijn broertje, zo schattig!! Was dus echt heel erg leuk! Veel plezier vanmiddag! Ik lees het vanavond zeker even hier, groetjes!!
Hey Doortje, Wat vervelend zeg dat je nog dat steeds bruine verliest. Kan me voorstellen dat je daar wat onzeker van wordt. Anders moet je gewoon even bellen en uitleggen dat je het nog steeds hebt en dat je hier onzeker van wordt. Misschien heeft ze wel een verklaring. Wat leuk dat ze allemaal zo lief hebben gereageerd op je gedicht. Konden ze het nog wel afmaken of was het alleen maar huilen haha. Ik begin steeds wat misselijker te worden, komt in vlagen zeg maar. Moet ook elke ochtend overgeven en heb af en toe wat last van steken links onder in m'n buik. En bij jou? @Belliebel bedankt!! Hoop hier vanavond een positief berichtje te kunnen plaatsen Ben wel een beetje zenuwachtig!
Ik heb een kloppend hartje gezien Ben echt heel blij, want was best zenuwachtig. Maar heb het nu eindelijk gezien Nu over 3,5 week weer een echo.
He Ess, wat goed!! Wat een fijn gevoel he?! Heerlijk! Bij 11 weken dus weer een echo!? Mijn klachten verschillen heel erg per dag. Frustrerend is dat, want ook dat maakt me onzeker, net als vandaag. Ik krijg serieus geen fruit en groente meer door mijn mond, pfff wat vies allemaal zeg! Verder ben ik vooral misselijk als ik niet genoeg eet, gelukkig hoef ik niet over te geven. Wel heb ik ook die steken alleen dan rechts onderin en ik kan serieus de koelkast niet meer open doen zonder te kokken, pffff die lucht kan ik echt niet uitstaan. Echt bizar! Net nog even met het zkg gebeld wat het kan zijn, ze raadde me aan om morgen even langs de huisarts te gaan, om te kijken of het misschien niet iets van een schimmeltje is ofzo, omdat het deze week niet alleen bruin is maar af en toe ook gelig excuses voor het onsmakelijke verhaal. Mocht nou blijken dat het er niets uit komt bij de dokter, dan mag ik weer in het zkh langs voor een echo volgende week, just for sure. En ach, dan mag ik alweer op 24 december terecht. Dus ff afwachten nog.. Nou meis, geniet van de fijne gedachte dat het goed zit! En we houden elkaar op de hoogte van de volgende echo's he?!
@leentjuh dankjewel! Jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap! @doortje Ja ik ben echt heel blij, eindelijk wat meer zekerheid Maar ik heb dat inderdaad ook dat ik heel snel misselijk kan worden van bepaalde geuren. Nu ruik je natuurlijk ook alles veel beter als voorheen. Maar ik heb trouwens ook gelige afscheiding, ook veel wit maar ook af en toe geel. Kan ik misschien ook beter even na laten kijken. Maar wel echt beter hoor dat ze zo meegaand zijn bij jou. Is altijd prettig als ze je serieus nemen. Ja we houden elkaar zeker op de hoogte En laat even weten wat de dokter zei oke? Fijne avond!
Goedenavond, even snel tijdens the Voice De dokter heeft een kweekje afgenomen en ik kan volgende week bellen voor de uitslag. Ze vond het er idd wat "vreemd" uitzien, Ze zag ook, gelukkig, dat het niet uit de baarmoeder komt, deze zit mooi dicht. Maar t kan een bacterie zijn. Die kan zich evt door hormonale veranderingen opeens flink vermeerderen. En dat zou opzich geen kwaad kunnen, maar moet wel behandeld worden. Ligt dan alleen weer aan welk soort bacterie het zou zijn, de ene moet nu al behandeld worden en de ander pas tijdens of na de bevalling..... Ben heel benieuwd, maar t geeft me wel rust mocht het die bacterie zijn, dan heeft t niet met t kindje te maken. Overigens zei zij ook dat witte afscheiding heel normaal is, alle andere kleuren niet. Nou toch nog wat langer dan bedoeld. Ik ga snel weer tv kijken! Fijn weekend!
hahaha kijk je ook the voice.. ik ook Nog even afwachten dus. Is altijd zo vervelend als je op een uitslag moet wachten. Maar heb jij het echt elke keer als je naar de wc gaat? Ik namelijk niet, ik heb wel veel witte afscheiding en af en toe ook een sliertje geel zeg maar. Vies onderwerp eigenlijk he haha. Nou veel plezier nog met de uitslag zometeen
Het wordt wel steeds minder, had vorige week regelmatig op een dag zulke afscheiding. Nu nog maar 1 a 2 x per dag. Ben er gelukkig echt al een stuk rustiger onder. Donderdag maar even afwachten. Maar mocht je twijfelen over je afscheiding zou ik gewoon ff langs gaan, mij heeft het iig goed gedaan! Fijn weekend en tot horens!
@yellow, leuk he om het hartje te zien kloppen @ Doortje ja ik kijk het ook even aan, vandaag had ik weer helemaal niks. Is echt verschillend. Maar als ik er meer last van krijg dan ga ik zeker even bellen. Wanneer vertel jij het eigenlijk verder aan je omgeving? Ik vind het soms best moeilijk om m'n mond te moeten houden haha. Ik was vandaag op een verjaardag en toen werd er ook een opmerking geplaatst dat het wel tijd was voor een tweede haha. Dan is het moeilijk om het niet te vertellen
He Ess, ik heb het toevallig zaterdag aan een vriendin verteld. Ging met haar shoppen en ze begon er over dat ze met de pil gestopt is. Dus ik zei: " als je nou opschiet dan kunnen we samen zwanger zijn" Haha was wel een leuk moment. Volgende week vrijdag hebben we weer een echo en als die ook goed is, dan vertel ik het s avonds aan mijn andere vriendinnen. We komen dan bij elkaar om kerst te vieren en dan zit ik toch bijna op 10 weken. Voor de rest hou ik het nog even voor me, maar als ik ga tellen weten buiten mijn ouders en schoonmoeder om toch al wel een stuk of 20 mensen (meiden van de voetbal, tandarts, dokter, wat collega's, collega's van mijn moeder, die werkt op de rontgen, dus elke echo wordt grondig nagekeken door haar en haar collega's haha!!) Heb jij het alleen nog aan je (schoon) ouders verteld? Of ook al wel aan anderen? Apart he die afscheiding, bij mij komt en gaat het ook...geen peil op te trekken. Maar krijg donderdag de uitslag, ben erg benieuwd! Vandaag (heb me een beetje aangesteld) nog een echo gehad, ze kwam uit op of 8,2 of 8,3 weken, dus klopt helemaal met mijn berekening. Geweldig om te zien!! Al duidelijk een kindje, mooi bol hoofdje vol met hersentjes en dan die armpjes en beentjes! Echt al zo'n verschil met 1,5 week terug! En nou mag ik over 1,5 week weer, luxe he?! Maar dat zal voorlopig wel de laatste zijn... Wanneer mocht jij ook alweer? Kan je de kwaaltjes een beetje onder controle houden of is het echt beroerd? Liefs!
Heey, haha wel leuk om het zo te zeggen tegen je vriendin. Ze zal wel raar gekeken hebben. Bij jou weten het er dus al best een hoop. Bij mij weten m'n ouders, broer met vriendin, zusje met vriend en een goede vriendin het. M'n schoonmoeder komt misschien zondag en dan vertellen we het aan haar. Wij zouden eigenlijk op 1 januari het aan de familie bekend maken, maar omdat er dan een hoop mensen niet zijn doen we het nu volgende week donderdag op de verjaardag van mijn oma, dan is iedereen er We doen dan Alyssa ons dochtertje dat shirtje aan met de tekst dat ze grote zus wordt. Ik heb dan 3 januari weer een echo met 11 weken en als dan alles goed is maak ik het helemaal bekend, op hyves enzo haha. Laat je morgen nog even weten wat de uitslag is? Wat heb je gezegd dan dat je nog een echo hebt gehad. Wel super hoor dat ze zo meegaand zijn. Dat zijn ze hier niet helaas. Maar wat leuk dat het nu al meer op een mensje lijkt. Gek dat het zo een verschil kan zijn met vorige keer he. Ik heb behoorlijk last van misselijkheid, moet nog elke ochtend overgeven. Als het maar niet erger wordt dan is het wel vol te houden. Bij mijn vorige zwangerschap lag ik met 8 weken in het ziekenhuis omdat ik niks binnen kon houden. Hoop niet dat ik dat weer krijg. Jij nog veel kwaaltjes of valt het mee? Wil je straks ook weten wat het geslacht is? Ik kan echt niet wachten, ben zo nieuwschierig haha. xxx
O jeetje dus je ouders weten het al een paar weken en je schoonouders nog niet? Dat hoef ik zo niet te doen hoor haha!! Ik heb ook besloten dat na mijn echo iedereen t wel mag weten, maar die heb ik al met 9,5 weken..... nou ja boeie! T is ook gewoon leuk om te vertellen! Die echo; ik voelde me opeens zo goed en dat was nadat het bloedverlies gestopt was....dus dat heb ik als reden aangevoerd hihi! Eigenlijk wel erg, maar ook wel lief dat ik gewoon mocht komen. Best luxe toch! De dokter gesproken vandaag en tis niets, Wrs wat restjes van t oude bloed ofzo.....heel apart, maar wel fijn te weten dat het niets is! Jeetje jij hebt het echt goed te pakken he?! Neem aan dat je dan ook niet volledig meer werkt? In vergelijking wat je werkte... Ik werk in principe gewoon alles wat ik al doe, maar dan op een lager level haha. Voel me net niet ziek genoeg om thuis te blijven, maar ja nog een paar weekjes dan is 't weer voorbij. Hopelijk gaat het deze zwangerschap beter bij je! Ik heb altijd geroepen dat ik niet wil weten wat het wordt. Maar mijn vriend wil zo dolgraag een jongen dat ik denk dat het beter is al hij het wel weet, haha dan kan hij vast een beetje wennen mocht het geen jongen zijn Maar goed, als hij het weet dan weet ik het ook snel ben ik bang. Wil je het geslacht al bij je volgende echo weten of bij de 20 weken?
haha ja mijn ouders weten het al een paar weken. Maar mijn schoonmoeder praat altijd dr mond voorbij, geeft ze zelf ook toe dus daarom hebben we even gewacht met het te vertellen. Ja is zeker luxe dat je mocht komen! helemaal goed toch! Gelukkig dat het niks bleek te zijn. Is dan toch een opluchting Ik heb het inderdaad goed te pakken, vooral de dagen dat ik echt vroeg op moet heb ik er veel last van. Maar hopelijk is het snel minder, het is natuurlijk voor een goed doel haha oh ja dat is wel moeilijk denk ik voor je vriend om het voor zich te houden. Misschien dat je het dan toch wel zou willen weten. Ik ga met 16/17 weken een geslachtsbepalingsecho laten doen. eerder is het nog niet echt te zien helaas haha. Bij mijn dochtertje wist ik het pas met 26 weken, nou was echt een ramp hahha. Ik ben echt heel nieuwschierig, ook bij andere mensen die zwanger zijn. Erg he. Ik stuur je trouwens even een prive berichtje, dus heb je nog wat te lezen