Nog even volhouden.. Bij mij gaat het wel, vandaag een klote dag. Meer de spanning en onwetenheid wat er nu gaat gebeuren
Ik ben 5x gecurreteerd en daar geen verklevingen aan over gehouden... Curretage zelf valt erg mee. Er wordt goed voor je gezorgd. Sterkte!
Dat begrijp ik hoor. En ik zou in jouw geval (omdat t al een tijdje niet goed is) voor de pillen kiezen. De miskraam zelf is verder niet heel heftig. Gewoon een hele zware menstruatie. Het 'kleintje' is immers nog niet groot, nog geen cm.
Net de verloskundige gebeld, ze vroeg of ik inmiddels al ergens last van heb gehad. Ik gaf aan nog geen bloedingen etc gehad te hebben. Ze gaf aan dat ze begreep dat ik duidelijkheid wou hebben, en dat we een slag om de arm moeten houden dat ik misschien te vroeg ben geweest Ze gaat deze week nog een afspraak voor me maken
Ik wordt hier alleen maar onzekerder van Ze zou me vandaag nog laten weten wanneer ik terecht kan.. Nog niks gehoord
Nou ik zou zelf bellen je moet gewoon zeggen heb het gevoel of je mij niet serieus neemt. En anders een andere VK bellen.
Ik zou een andere vk bellen of je huisarts een snelle afspraak laten maken bij de gyn. Deze onzekerheid is niks. Sterkte!
Ik heb voor maandag een afspraak staan, in mijn vakantie. Dus nog even afwachten, het gaat redelijk tot nu toe.. Sterkte vandaag koffieboon...
Thanks meid! Komt vast goed ik ga mij straks melden in het ziekenhuis. Ooooo maandag oas wat laat zeg!?
Hoe is het gegaan koffieboon? Ja ze wou me woensdag bij een man inplannen, klonk super geirriteerd toen ik aangaf dit niet niet te willen. Dit omdat mijn moeder een paar jaar geleden bij hem is geweest, en dat niet als prettig heeft ervaren. Ik weet dat het niet zo wil zijn dat het bij mij ook zo zal zijn maar toch.. Belde ze daarna weer terug of ze hem dan mocht informeren en de afspraak toch door kon gaan?! Nee ik blijf bij mijn beslissing gaf ik aan. Het zal wel aan mij liggen maar vind het allemaal heel vreemd
Ooo ik ook meid wat vreemd! Hier is alles ok gegaan op de OK tafel ging ik huilen van de spanning ze waren zo lief voor me het had niet uit zichzelf gekomen was nu 10,5 week omdat het er 2 waren heb je kans op wat meer bloedverlies. Ik was zo weg en na de OK op de verkoeverkamer ook zo huilen kon er niets aan doen kwam vanzelf alles was goed gegaan beide compleet had het een rare vorm gehad dan was het nog voor onderzoek opgestuurd geweest dit was gelukkig niet. 1 sep nog op nacontrole en nu ff bijkomen van alles. Vertelde de OK assistente ook nog dat ze vrouwen zien die meerdere keren komen maar dan voor een vrijwillige abortus
Fijn dat alles goed is gegaan! En inderdaad nu je rust nemen en het laten bezinken. Het is niet niks. Sterkte!!!