hey TS ik heb gisteren avond een echo gehad en volgens de berekening zou ik 6 w en 3 d zijn maar wat wij zagen was alleen een dooierzakje(heet dat zo) met 2 mini grijze vlekjes erin, 1 lijkt op een klein streepje en de ander op een heel klein rondje. ik had gehoopt op een hartje maar ben toch minder lang zwanger als we allemaal dachten. ik moet 15 dec terug komen en dan hopen we meer te zien en een gezond stevig hartje maar daar heb ik bergen geduld voor nodig. de scopiste maakte zich geen zorgen en t zat op de goede plek bij mij hihi komt goed
Vandaag ook mijn eerste echo gehad, dacht dat ik nu rond de zeven weken zat, maar klopt toch niet. Ze zagen ook alleen een vruchtzakje en dooierzakje (weet ook niet meer precies de benaming). Dus waarschijnlijk nog niet zo lang zwanger. De echoscopiste wenste me half proficiat en ik moet de 23ste terugkomen voor een nieuwe echo. (Jee wat duurt dat lang zeg)
Oh dat is balen! ik heb inmiddels gewoon het hartje gehoord dus het komt bij jou vast ook wel goed succes de 23e!!