Hoi, Donderdag hebben wij ons eerste gesprek bij de verloskundige, en om nou niks te vergeten wou ik vragen of jullie misschien tips hebben om te vragen. Wat kan ik nou het beste vragen tijdens dat gesprek, en wat moet ik van dat gesprek verwachten? alvast bedankt
hoi, spannend he zo'n eerste bezoek aan de verloskundige. Ik wist dat ze een aantal dingen van mij wilde weten en die heb ik dan ook op papier gezet. ik zal ze hieronder even opschrijven: ziektes die voorkomen bij jou en je man/ vriend. miskramen en eveentuele eerder zwangerschappen ze wil je anticonceptie geschiedenis weten wanneer positieve test. als je al een eerdere echo heb gehad, foto meenemen. denk alvast na over waar je wilt bevallen. dit zijn een paar dingen die ik wist. mocht je ergens last van hebben dan kun je natuurlijk ook even vragen hoe wat of waar. ik weet ook niet precies hoe ver je bent, maar misschien dat ze het hartje nog niet kan horen, dus weet niet ongerust dan. verder meet ze je bloeddruk en je krijgt een uitgebreid bloedonderzoek. verder moet je het maar even op je af laten komen, want het is ook leuk om dingen zelf te ontdekken(vind ik in ieder geval). veel plezier en succes. gr tascha
Ik heb zelf helemaal niks gevraagd. Ik had gewoon geen vragen... via dit forum kan je zoveel info krijgen, dat ik gewoon niks wist te vragen op dat moment. Je kan op internet een list met vragen invullen die bij de intake gevraagd worden. Ik zal even de link voor je opzoeken!
http://www.babyopkomst.nl/ Je moet je wel even aanmelden. Links boven op de beginpagina staat Eerste bevoek aan de verloskundige. Daar kan je het formulier vinden.
Wat ze ook vragen is of je al weet wat voor een voeding je gaat geven borst of fles voeding. wij wisten het al en we kregen gelijk een heleboel info over mee.