Wij hebben ook heel hard gelachen tijdens die echo, we hebben er ook grapjes om gemaakt. Maar je vriend heeft je toch wel vaker bloot gezien? Je hoeft je toch niet voor elkaar te schamen? En het is voor een goed doel. Je moet straks nog wel vaker met je billen bloot hihi!
Ik zou geen keus hebben gehad. Mijn man wil graag alles delen, dus ook dit. Hij vond het helemaal niet raar en ik ook niet. Dus misschien maak je je drukker dan zou moeten. Probeer te ontspannen en heb het er anders even over. Succes. Gr Tascha
Haha nee zo bedoelde ik het niet. Nee derde persoon erbij is niet mijn ding en behalve die van mijn man is er ook nooit wat ingegaan hoor haha. Je moet een grapje ook wel een beetje kunnen waarderen vind ik, er staat niet voor niks een smiley bij... Nee maar even serieus... ik vind het echt gewoon een medisch onderzoek en je moet het dan denk ik ook zo statisch bekijken. En als je je er echt slecht bij voelt, kun je ook nog vragen om een vrouwelijke echoscopiste lijkt me.
Ik heb mijn vriend even gevraagd wat hij nu van onze inwendige echo vond. Hij zei: maar je had toch al gezegd dat het inwendig was ? Dus dat wist ik. En ik heb je vagina echt wel eens vaker gezien. Dat echoding zat erin voor ik het wist, en eigenlijk heb ik alleen maar naar het scherm gekeken. Dus mischien gewoon even je vriend inlichten dat je een inwendige echo krijgt ? En even bespreken met je man/viend dat je er wat tegenop ziet ?
Lijkt me ook verstandig. Misschien vindt hij het wel helemaal geen probleem en maak je je druk terwijl dat niet nodig is.
nope mijn mannetje vond het niet gek! Hij had gvd eerste rang! hij had een mega scherm waar ie op kon kijken! Das niet eerlijk! wat ik zelf minder vond was dat een jongeman {stagaire} gewoon naar me fluit stond te kijken terwijl ik daar in die stoel lag, en die vrouw maar draaien met die rotte staaf! bluh!
Hoi Dora, Grappig om je vraag te lezen, ik dacht er namelijk net zo over. Maarrrrrrrr ik heb zaterdag mijn 1e echo gehad (8 wkn en 5 dgn) en uitwendig was er niets te zien. Shit. Had nog een rok aangedaan, in de hoop dat ik die dan alleen naar boven hoefde schuiven en niet alles onder uit hoefde te doen, maar ja ook dat moest Echter toen we op een gegeven moment beweging zagen op het beeldscherm.....weg alle gene en ongemakkelijke gevoelens. Net nog aan vriend gevraagd, maar hij zegt ook: Zeg maar tegen Dora dat ik helemaal gefixeerd was op het beeldscherm en naar de kleine aan het kijken was. Dussss ........maak je niet druk, komt goed Groetjes Cindy
Ha grappig. Ik heb er geen moment over nagedacht dat mijn vent er niet bij zou zijn. Ik ga nu toch eens aan hem vragen of hij dat eigenlijk vervelend vond, maar ik denk dat hij alleen naar het scherm heeft staan kijken. Hoewel hij zei later nog wel dat hij de gyn wel een beetje een slager vond.....
Je ligt daar toch in een kwetsbare positie met je benen in van die vreselijke beugels! Ik heb ook een inwendige echo gehad en hoefde echt niet met mijn benen in beugels ofzo...gewoon op dat ligbed waar ook de echo gemaakt wordt... en ik vond het echt zo meevallen en dan heb ik zelfs een man als VK. Zo'n vent heeft ook al genoeg gezien dus daar zou ik me echt geen zorgen over maken.
Ja ik heb ook een keer een inwendige echo gehad op een gewoon echo bed. Ik moet zeggen dat dat toch een stuk prettiger is dan met de benen in de beugels, maar ach, da's ook niet zo erg hoor! Het is niet zo dat de arts uitgebreid gaat zitten kijken hoe ie dat ding erin stopt. Het gebeurt heel discreet, ze floppen m er zo in en kijken daar maar half naar. Het gaat duidelijk om wat er op het scherm te zien is.
Je partner kan naast jou staan, zodat hij niet helemaal in jou... kijkt. En het is natuurlijk wel zo leuk als hij ook kan meekijken op de echo! Maar doe waar jij je prettiger bij voelt. Ik had al een paar keer zo'n inwendige echo gehad, dus mij maakte het niet zoveel uit.
Nou zo'n ligbed vind ik zelf ook prettiger. Maar in het nieuwe ziekenhuis hadden ze die niet helaas. En heb al niet van die lange benen,kom er steeds met moeite in Maar het was niet zo dat ik de hele tijd genant voelde,alleen het eerste moment dat ik die stoel klom en de gyn uitgebreid dat ding erin stopte(bij mij was dat niet zo plop in 1 keer,hij deed het heel langzaam en voorzichtig en gebruikte daar ook zijn vingers bij ) Maar zodra je je kindje inderdaad ziet dan ben je alles erom heen vergeten. Mijn man vond het niet erg om naast me staan,zo zag hij het ook beter en kon hij makkelijker mijn handje vasthouden
Ik heb behoorlijk wat inwendige echo's gehad maar maar 1 met mijn vriend erbij. Wel altijd in een stoel met beugels trouwens. Vooraf had mijn vriend al aangegeven dat hij er moeite mee had. Op zijn manier is ie nogal jaloers. Ik heb hem goed gewaarschuwd dat ie zijn gemak moest houden. Tijdens de echo geen enkel probleem. Hij was veel te druk met het scherm!
Nog een idee: is het mischien wat dat hij bij jouw hoofd gaat staan ? Zodat ie toch minder tussen je benen kan gluren ? Kan ie gelijk jou hand vasthouden
Mijn man was er gewoon bij en daar hebben we allebei geen moment over nagedacht.......het was vanzelfsprekend. Als ik me nou voor hem moet schamen, dan is er toch wat mis...... En de link tussen een sexuele handeling en een inwendige echo had mijn man nog nooit gelegd.....inderdaad, het schermpje, daar gaat het om! Groetjes, Anakin.
Ik denk dat je strax bij de bevalling er meer genanter erbij lig dan bij zon echo. Je poes die helemaal bol komt te staan je kan ontlasting of urine verliezen, uitscheuren etc etc Ik moet gelijk denken aan mij eerste bevalling dat ik mij zo druk maakte om mijn make-up, ik heb van te voren zelfs mijn wenkbrauwen laten verfen. En toen het eenmaal zo ver was, kan je het natuurlijk niks schelen. Oja paar dagen voor de bevalling moest en zou ik mijn teennagels gelakt hebben. Hahaha wat een muts kan je toch af en toe zijn...
Tegenover mn man schaam ik me echt nergens voor hoor... hij kent elk plekje van mij wel. Voor de gyn schaam ik me verdr ook niet... hij heeft al zoveel dozen gezien, leuk is anders maar dat je je kindje ziet maakt het meer dan goed vind ik. Hier staat de man zowiezo niet recht naar je kruis te kijken maar naast je zodat hij kan meekijken naar het scherm en de gyn heeft verder ook niet gekeken. Gewoon staaf erin en dan met zn alle naar het beeldscherm kijken.
Bij de inwendige echo vond ik het geen enkel probleem dat mijn vriend erbij was. Integendeel: Hij hoorde erbij te zijn. Ik zie niet in waarom je je zou moeten schamen, het is tenslotte dezelfde persoon wat je zwanger heeft gemaakt. Tijdens de seks hoef je je ook niet te schamen, dus waarom nu dan wel? En dan gaat dit niet om seks, maar om een wondertje te bekijken.