ik ben 31 mei bevallen en heb nog geen gewone menstruatie gehad, ik heb wel 1 en 2 aug flink gebloed en dat stopt ook weer in een keer heel gek. is dit normaal? Terwijl na mn vorige bevalling ik na 6 weken een enorme menstruatie kreeg. ik geef fles.
Hoi Makey, de eerste menstruatie na een bevalling kan inderdaad anders zijn dan je gewend bent. Langer of korter en vaak heviger als ene soort laatste grote schoonmaak. Vaak wordt je bij het geven van FV inderdaad zo rond de 6 weken weer ongesteld, maar bij jou duurt het iets langer. Als je nu volgende maand nog niet echt ongesteld bent geworden, kun je de HA even bellen voor medicatie om je cyclus op gang te brengen. Je zou ook zelf met de pil kunnen beginnen bv als je dat zou willen. Groetjes Brigitte
ik krijg morgen een spitaaltje bij de gynecoloog. ik zal het wel even voorleggen. heb namelijk gister een vage pos zw test gehad met middag urine en vanmorgen was deze echt negatief. Alles is een beetje vaag. ik zal het in ieder geval vragen dan