vraagje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lilliby, 25 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lilliby

lilliby Actief lid

28 dec 2008
    295
    0
    0
    nagelstyliste
    West-vlaanderen
    hoi,

heb een vraagje van het begin tot nu van mn cyclus had ik gele dikke afscheiding! nu vandaag is dat plots doorzichtig wit rekbaar? herkennen jullie zich daar ook in, en wat was dat bij jullie?

groetjes

2. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    gelige afscheiding heb ik geen ervaring mee, maar doorzichtig wit en rekbaar betekent meestal 1 ding: je eisprong zit er aan te komen! Dus ik zou zeggen klussen maar! (volgens je banner heb je je eisprong al gehad, maar als je nu pas dit slijm hebt, heb je vast je eisprong nog niet gehad. Hou er dan ook rekening mee dat je nod enkele dagen later zal zijn dan dat je banner aangeeft!

3. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    geel heb ik ook nooit, maar ik heb wel gelezen dat je dat voor je menstruatie kan hebben of net erna.

Dat witte rekbare wil meestal zeggen dat je eisprong eraan zit te komen. De dag waarop het t meest overvloedig en rekbaar is dat is vaak de dag VOOR je eisprong. Dus klusserdeklus hihi

4. lilliby

lilliby Actief lid

28 dec 2008
    295
    0
    0
    nagelstyliste
    West-vlaanderen
    dus moest ik nu vandaag een eisprong hebben, is het dan ook nog goed vanavond laat te klussen of zou dat al te laat zijn! heb opgemerkt dat ik nu soms ook wel steken in mijn 2zijkanten heb ik de onderbuik

5. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    eitjes blijven 12 tot 24 uur na het springen bevruchtbaar, maar de kwaliteit neemt elk uur af, dus het wordt elk uur na de eisprong lastiger om zwanger te raken, maar ik zou voor de zekerheid het nog ff gezellig maken als je man zo thuiskomt ;)

6. Dat doorzichtige rekbare slijm, heeft er idd mee te maken dat je eisprong eraan komt. Dus zou nog wel even klussen vanavond ;)

7. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Als je vrijt op het moment dat je de eisprong voelt dan zou je nog net op tijd kunnen zijn. Als de steken weg zijn dan zou je te laat zijn!

8. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Gewoon lekker klussen vanavond. Helaas geeft vrijen tijdens je eisprong je nooit garantie dat het eitje ook bevrucht wordt. Anders was het zwanger worden wel heel makkelijk.

Veel plezier en hopelijk ben je gauw zwanger!

9. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dat is waar

10. lilliby

lilliby Actief lid

28 dec 2008
    295
    0
    0
    nagelstyliste
    West-vlaanderen
    ik ben op 28/03 laatst ongesteld geworden! had ovulatietesten besteld en deze zijn toekomen als mijn cyclus al bezig was de eerste test (datum weet ik niet meer juist) staat in mn album + datum en deze was zo goed als positief! kon er voor duidelijker geweest zijn he! heb dan iedere dag getest tot nu en had maar lichte streep meer, gisteren zelf zo goed als niets! heb nu één gedaan met dat ik dacht met de rekbaar slijm en hij is trug verdonkert maar niet positief maar wel trug donkerder dan gisteren! heb ook steken in mn zijkanten dat ook duid dan op eisprong! weten jullie wat het dan wel zou kunnen zijn?

11. lilliby

lilliby Actief lid

28 dec 2008
    295
    0
    0
    nagelstyliste
    West-vlaanderen
    28/02 bedoel ik :) + heb erg onregelmatige cyclus

Deel Deze Pagina