Vorige week kreeg ik van de ha te horen dat ik zwanger ben dmv bloedprikken. Afgelopen maandag kreeg ik kramp en bloedverlies. Om er achter te komen of het een mk was heb ik aankomende maandag een inwendige echo bij de gynaecoloog. Ik wil dit zelf ook heel graag maar vind t ook zo spannend en eng omdat ik niet weet hoe het precies gaat. Iemand ervaring?
Yep. Stelt niets voor, vooral geen zorgen over maken! Ze gaan met een echo stick langzaam naar binnen. Daarover wordt een soort van condoom gedaan waar een beetje glijmiddel op zit. Het doet absoluut geen pijn. Maak je niet te druk, het zit er zo op. Sterkte met de onzekere periode!
Dankjewel voor je reactie. Hoop dat het snel voorbij is en vooral hopen dat het geen chagrijn is waar ik mee te maken zal hebben die dag.
Hij of zij zal wellicht weten waarvoor je komt en mijn ervaring is juist dat ze heel lief zijn dan. Ik had bij de curettage de eikel die ik had bij mn zoontje en nu was hij echt super lief voor me
Bij mij wilde ze ook teste met een inwendige echo. ook ik was zenuwachtig.. stelt echt geen drol voor.. niet te veel zorgen maken, doet geen pijn en je voelt er niets tot vrij weinig van! Succes!😉
Hier ontelbaar aantal inwendige echo's gehad. Ik vind het echt niets voorstellen. Wat helpt is om een beetje tegen te duwen (heel lichtjes) zodra ze hem er in doen, althans bij mij altijd . Ik hoop dat het geen miskraam is geweest. Veel succes maandag!
Geen zorgen over de inwendige echo! Stelt echt niets voor maar ik kan mij voorstellen dat je het de eerste keer een beetje onwennig ervaart. Ik heb er ontelbare gehad door tig artsen en zelfs tijdens menstruatie Ik duim voor een goede echo!
Is echt n fluitje van n cent! Ze stellen je op je gemak en zijn voorzichtig. Bij ons was het nieuws eromheen vele malen erger!! Ik hoop voor jou goed nieuws! Succes
Heb ook in 2 jaar tijd talloze echo's gehad door 3 verschillende gynaecologen en 2 verloskundigen. Sta echt helemaal niks voor ze zijn heel voorzichtig. En aardig. Bij mijn vertelden ze tijd precies wat ze aan het doen waren.
Een inwendige echo stelt helemaal niets voor, het doet geen pijn ofzo. Maar als ze de echokop draaien dan voelt dat wel een beetje vreemd, kan het niet echt uitleggen. Hopelijk krijg je aanstaande maandag goed nieuws!
Inwendige echo stelt niks voor, met gemeenschap ga je vaak harder . Het is even onwennig de eerste keer, vond ik tenminste, maar het is echt niks bijzonders.
het stelt idd niks voor! het doet geen pijn! het enige vond ik het een beetje een ongemakkelijke situatie in het begin.. maar toen we ons wondertje zagen was heel het ongemakkelijke gevoel weg! ik hoop op goed bericht voor je maandag!
Het is eerder wat ongemakkelijk dan pijnlijk. Het doet geeen zeer hoor! Zoals bozoe zei, beetje tegendruk geven, lichtjes 'persen'. Heb ik wel veel baat bij, ook bijvoorbeeld bij een eendebek. Lijkt alsof het dan iets meer 'open' gaat staan. Succes!