Inwendige echo

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Rena, 15 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Hier precies zo meis.... ;)
    Maar wat jammer dat je niet zwanger bent, ik dacht dat toch echt....
    Kun je nagaan hoe je lijf de boel in de war kan schoppen....

2. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Balen meis :cry: Hopelijk kun je snel van start met een nieuwe ronde!

3. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Wat een gedoe meid, maar ik hoop dat je nu snel weer je menstruatie op regel hebt en dat je dan snel zwanger mag raken!!

4. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Wat een opluchting dat ze niks verontrustends hebben gevonden, maar wat een teleurstelling ook dat je niet zwanger bent. Ik hoop voor je dat de medicijnen hun werk doen en dat je cyclus snel weer op orde is. Aan de ene kant is het wel prettig dat ze niks gevonden hebben maar kan me voorstellen dat het je ook moet frustreren omdat de reden nu ook niet gevonden is. Heel veel sterkte!!!

5. rebtam

rebtam Actief lid

27 jun 2006
    331
    0
    0
    Dronten
    Nou meid een hoop spanning weg nu en hopen dat de volgende ronde een betere ronde is.

6. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    jammer rena dat niet positief teste enzo. Wel fijn dat er niets verontrustends was en dat ze nu helpen met opwekken van de ongesteldheid en je dus niet tot in den treure hoeft zitten te wachten!!!

Twinny

7. MamaDanielle

16 mei 2006
    62
    0
    0
    Huismama
    Almere
    Wel fijn dat er niks kwaads gevonden is maar idd ook erg balen je hoopt toch dat je zwanger bent.

Heel evel sterkte en hopelijk is het snel wel raak.

8. Tacha87

Tacha87 Bekend lid

28 mei 2006
    692
    0
    0
    Pff meis balen dat je niet zwanger bent! Ik had echt verwacht dat het raak was bij jou :(!! Maar je hebt gelukkig niets ernstig!
    Ik hoop dat je kuurtje medicijnen goed werkt, en dan op nr de volgende ronde!
    *Kus*
    Ps: zo zie je maar dat we ons lichaam écht niet kunnen vertrouwen! én dat pendels niet altijd gelijk hebben :rolleyes:

9. Rena

Rena Actief lid

15 mei 2006
    413
    0
    0
    Noord Holland
    Nee inderdaad; 4 pendels hadden het bij mij verkeerd. :( Helaas.... Maar ik ben erg blij dat ik nu die kuur heb gekregen en ik niet eindeloos hoef te wachten tot m'n ongi eindelijk komt. Gisteravond had ik m'n 2e pilletje genomen en vanmorgen had ik al wat bruinverlies :confused: . Ik weet niet of het normaal is dat het al zo snel komt :( . Maar ik was helemaal happy dat ik het zag :D
    Ik heb wel ook meteen weer koorstuitslag; krijg ik bijna altijd als ik medicijnen slik :x . Maarja dat nemen we maar voor lief!

10. Dip

Dip Bekend lid

28 mrt 2006
    859
    0
    0
    kwaliteitsmedewerker
    Hé Rena,

Dat betekent dat je binnenkort weer vol goede moed kunt beginnen.

Na alle spanning over wat er aan de hand was, is dat wel een lekker idee...

Succes ermee!
    Sandra

Deel Deze Pagina