Hier precies zo meis.... Maar wat jammer dat je niet zwanger bent, ik dacht dat toch echt.... Kun je nagaan hoe je lijf de boel in de war kan schoppen....
Wat een gedoe meid, maar ik hoop dat je nu snel weer je menstruatie op regel hebt en dat je dan snel zwanger mag raken!!
Wat een opluchting dat ze niks verontrustends hebben gevonden, maar wat een teleurstelling ook dat je niet zwanger bent. Ik hoop voor je dat de medicijnen hun werk doen en dat je cyclus snel weer op orde is. Aan de ene kant is het wel prettig dat ze niks gevonden hebben maar kan me voorstellen dat het je ook moet frustreren omdat de reden nu ook niet gevonden is. Heel veel sterkte!!!
jammer rena dat niet positief teste enzo. Wel fijn dat er niets verontrustends was en dat ze nu helpen met opwekken van de ongesteldheid en je dus niet tot in den treure hoeft zitten te wachten!!! Twinny
Wel fijn dat er niks kwaads gevonden is maar idd ook erg balen je hoopt toch dat je zwanger bent. Heel evel sterkte en hopelijk is het snel wel raak.
Pff meis balen dat je niet zwanger bent! Ik had echt verwacht dat het raak was bij jou !! Maar je hebt gelukkig niets ernstig! Ik hoop dat je kuurtje medicijnen goed werkt, en dan op nr de volgende ronde! *Kus* Ps: zo zie je maar dat we ons lichaam écht niet kunnen vertrouwen! én dat pendels niet altijd gelijk hebben
Nee inderdaad; 4 pendels hadden het bij mij verkeerd. Helaas.... Maar ik ben erg blij dat ik nu die kuur heb gekregen en ik niet eindeloos hoef te wachten tot m'n ongi eindelijk komt. Gisteravond had ik m'n 2e pilletje genomen en vanmorgen had ik al wat bruinverlies . Ik weet niet of het normaal is dat het al zo snel komt . Maar ik was helemaal happy dat ik het zag Ik heb wel ook meteen weer koorstuitslag; krijg ik bijna altijd als ik medicijnen slik :x . Maarja dat nemen we maar voor lief!
Hé Rena, Dat betekent dat je binnenkort weer vol goede moed kunt beginnen. Na alle spanning over wat er aan de hand was, is dat wel een lekker idee... Succes ermee! Sandra