Wanneer ovuleren na missed abortion of miskraam?

Discussion in 'Miskraam' started by SylviaM, Nov 6, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

Jul 1, 2008
    2,292
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik heb vorige week donderdag een curettage gehad na 9.5 week zwangerschap.
    Nu heb ik gisteravond weer een zwangerschapstestje gedaan om te kijken of mijn HCG al uit mijn lijf was, maar helaas nog steeds een super positieve zwangerschapstest....
    Mijn temp is wel al gedaald van 37.1 naar 36.8... maar ik zit normaal gesproken op 36.4.

Heeft een van jullie ervaring met temperturen en ovulatie na een missed abortion of een miskraam?
    Kun je uberhaubt wel ovuleren als je nog HCG in je lichaam hebt?

Liefs, SylviaM

2. Germpie85

Germpie85 Niet meer actief

Het kan zijn dat je de ronde na de missed abortion of miskraam geen eisprong hebt. En wat ik hier ook weleens gelezen heb, is dat ovulatietesten de 1e ronde niet betrouwbaar zijn. Hoe het precies zit, weet ik ook niet...

3. Sproet

Sproet Lid

Oct 16, 2008
    66
    0
    0
    NH
    Sylvia, ik ben hier ook erg benieuwd naar.
    Ik ga zelf zaterdag testen en hoop (beetje vreemd, maar je begrijpt wat ik bedoel) dat die dan negatief is.
    Ik heb wel wat steken gevoeld vorige week en dat zou ook ongeveer kloppen met mijn oude patroon. Maar het was niet zo duidelijk als voorheen. Hopelijk was dat mijn eisprong :(

Maar ik weet ook niet precies of er niks op gang komt zolang je hcg in je lichaam hebt. Hier lees ik toch verschillende berichten over.
    Iemand?

4. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

ik heb vanaf dag 1 na me curettage getest met ovulatietesten. Die waren de eerste 9 dagen nog ontzettend positief door hcg wat nog in mijn lichaam zat! Daarna werden ze negatief (ook de zwangerschapstesten!). Twee weken later had ik één dag weer een positieve ovulatietest! dus ik neem aan dat dat mijn eisprong was! Het heeft alleen niet mogen baten ons geklus, want ik ben 33 dagen later alsnog ongesteld geworden!

Ik heb hier ook al gelezen dat je na een curettage geen eisprong kan hebben!

Liefs!

Share This Page