Ik ben nu bijna 12 weken zwanger van ons zo welkome 2de kindje.. Sinds 2 dagen (al heb ik de hele zwangerschap erge last van meer afscheiding dat niet stinkt of raar kleurt) is mijn afscheiding erg waterig en voel ik het letterlijk lopen.. Ook als ik soms even "zwaar" getilt heb...Het is niet wit,maar gelig van kleur.. Herkent iemand dit,of moet ik me zorgen maken? Groetjes,Alida
Hoi Alida, Dat komt wel vaker voor in de zwangerschap. Ook als je niest komt er meer afscheiding. Je hebt nu emaal veel afscheiding in je zwangerschap. Ook de kleur kan wat veranderen. Ik heb het ook heel erg. Maar zolang het niet ruikt en je heb nog geen jeuk dan zit het wel goed. Maak je niet te druk meid. Ik hoop dat je hier wat aan heb. Groetjes Lieverdje,
Hoi, ik heb er ook last van, al vanaf het begin, als water, het schijnt dat je meer aanmaakt en het dan gewoon letterlijk eruit loopt... zolang er niets raars aan is zou ik me geen zorgen maken! x
Ik heb het ook, en het wordt erger als ik te druk ben. Dan voelt mijn buik een beetje gevoelig en begint de boel extra hard te lopen...ha ha.. Het hoort er allemaal bij helaas... Groetjes, M
Heb ik nog steeds, net gelige melk. Zelfgemaakte inlegkruisjes troef hier (van die fijne washandjes doorgeknipt en afgebiesd, kan je wassen en hergebruiken, nemen veel op en zitten lekker zacht)
kan er ook heel licht soms iets bloed bij zitten dan bij mijn is dat vandaag ben 6 en halve week zwanger maak me er wel ongerust over inverband met eerdere miskraam. toen had ik dit geloof ik niet was begin aug vorig jaar. raar dat ik me dat niet kan herrineren. erg in de war zwanger mensje
Er kan inderdaad wel eens oud bloed bij zitten Jorinda! Zolang het geen helderrood bloed is en je geen erge krampen hebt is er (in 9 van de 10 gevallen) niks aan de hand! Als je het toch niet vertrouwd, gewoon ALTIJD je verloskundige bellen!
het schijnt normaal te zijn dat je wat meer afscheiding verliest als je zwanger bent. als je het niet vertrouwt, altijd even de VK bellen.
Ik ben er gisteren toch maar even mee naar de dokter geweest Dit is wat ik te horen heb gekregen: Nadat de ha met een speculum had gekeken kreeg ik de beoordeling dat ik veel afscheiding had (joh? ) Het kan GEEN kwaad,en zolang het niet vies kleurt of ruikt hoort het er allemaal bij. (dus jullie antwoorden waren al mijn uitslag ) Groetjes,Alida
gelukkig dat het niks was! ach je kan beter een keer na de HA als dat je niet was gegaan en het een schimmelinfectie was of zo. Nu weer lekker genieten van je zwangerschap
ik heb niets ondernomen maar er is geen bloed meer bij vandaag alleen gistger morgen even iets meer en gister hele dag heel heel klein beetje gaat vandaag al weer beter het was trouwens niet oud bloed gewoon bloed rood.misschien iets met de sex verkeerd die morgen zou dat kunnen was trouwens maar heel heel even sex hihi sorry voor deze informatie raar verhaaltje lijkt het zo. ik ga er maar vanuit dat het misschien kwam van de diaree ben weer opgeknapt en heb vanmorgen gewoon naar mijn werkhuisje geweest. bedankt voor jullie reacties. en allemaal de groetjes