Fotootjes pretecho!

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Bo20, 15 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bo20

    Bo20 Fanatiek lid

    8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Bijna 3 weken geleden hebben wij de pretecho gehad.. en heb nu de fotootjes even in mijn album gezet. We gaan met 30 weken nog een keer terug, want madam had heel vaak het armpje voor het gezichtje en ze was nog zo vel over been, dat de gezichtscontouren moeilijk te zien waren.. Maar toch zijn het heeeeele lievige fotootjes geworden :D..

    Ze staan in mijn album ;)
     
  2. sab85

    sab85 VIP lid

    24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    hallo hele mooie fotos hoor!

    even een vraagje tussendoor ik zie dat jij een echo had met 9 weken en een echo met 15 weken, moest je die met 15 weken dan zelf betalen?

    ikzelf heb ook de eerste met 9 weken, maar vind het dan zo lang duren tot 20 weken dat ik er ook nog eentje wil rond de 15 weken.vroeg me af hoe jij dat hebt gedaan?
     
  3. Bo20

    Bo20 Fanatiek lid

    8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Thnx! Nou, ik ben toen gewisselend van verloskundige omdat ik ging verhuizen en gaf aan dat ze bij die andere zo moeilijk deden... Dus toen zei ze dat ik nog wel een keer bij haar mocht! :) Was ik uiteraard erg blij mee.. hihi
     
  4. baby4me

    baby4me Fanatiek lid

    11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    Mooie foto's! Moet je de echo met 30 weken dan weer betalen of is die gratis?
     
  5. Bo20

    Bo20 Fanatiek lid

    8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Dan krijgen we 25 euro korting.. dus dat scheeld wel weer.. :p
     
  6. Angeltje24

    Angeltje24 Bekend lid

    22 nov 2006
    536
    1
    18
    He Bo! Daar is je buikje eindelijk! :D :D
    Je kon er een tijdje terug niet op wachten...zie je wel hoe snel het in 1 keer gaat!? ;)
    Mooie buik meid! Ennuh de pretecho foto's zijn ook lief...

    Bij mij ging de 4D niet door omdat ze haar handen en voeten voor haar gezicht hield (onvolkomen stuitligging) dus je zag echt helemaal niks..
    Eigenwijze boefjes zijn het al he? :)
     

Deel Deze Pagina