Hallo, Ik lees hier vanalles over een inwendige echo. Ik heb al een dochter van 8 en heb een paar echo's gehad maar geen inwendige. Nu heb ik een afspraak voor een echo op 4 mei. Ik weet niet of ze de echo uitwendig of inwendig gaan doen maar ben dan rond de 8 of 9 weken zwanger. Hoe gaat dat met zo'n inwendige echo? Brengen ze dan een camera naar binnen ofzoiets? Gr Otje
Zelf heb ik geen idee, heb ik ook nog niet gehad... Maar als er geen aanleiding voor is dan krijg je volgens mij gewoon een gewone echo hoor... Veel plezier alvast! xxx Marijke
Selaam Je krijgt je eerste uitwendige echo als je rond de 12 weken zwanger bent want dan komt je baarmoder boven het schaambeen uit.
Toen ik 3 jaar geleden zwanger was van mijn zoontje heb ik ook een inwendige echo gehad, op dat moment was ik 12 weken zwanger. Het kan nog net zei de gyneacoloog toen dus inderdaad als je baarmoeder boven het schaambeen uit gaat komen krijg je een uitwendige echo. Ben benieuwd hoe ze dat donderdag gaan doen dan ga ik namelijk voor de 1e echo van deze zwangerschap. Maarre pijn doet het niet hoor...... Groetjes Saskia.
Ik heb bij 7 weken en 6 dagen een inwendige echo gehad. Ze hebben het wel eerst uitwendig geprobeerd, maar het was een nog veel te vage echo.
kheb met 5,5week een eerste echo gehad omdat ik voor medische redenen moest omdat ze dachten dat ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap had wat godzijdank niet zo was!