Wat denken jullie? (buikfoto)

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Plukje, 26 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Plukje

Plukje Lid

1 mei 2007
    13
    0
    0
  2. Niet meer actief

zou kunnen
    of misschien je darmen?
    heb je test gedaan?

3. Plukje

Plukje Lid

1 mei 2007
    13
    0
    0
    Haha, dat ik zwanger ben staat vast! Maar ik heb de laatste tijd wat opmerkingen gekregen over mijn buik die me wat onzeker maken. Dus vroeg ik me af hoelang jullie denken dat ik zwanger ben...

4. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    ik denk een week of 26 ...

5. karin29

karin29 Bekend lid

29 mei 2006
    663
    0
    0
    mama
    noord brabant
    Hoi Plukje,

Als het goed is moeten we tellen vanaf 4 mei 2007. Dus week of 28.
    Groetjes Karin

6. Plukje

Plukje Lid

1 mei 2007
    13
    0
    0
    Hmm, dan zitten jullie aardig in de richting. Ben morgen 25 weken, dus bijna 6 maanden zwanger.

Er werd me alleen een paar keer gezegd vorige week dat ik zo'n bescheiden buikje heb, terwijl ik 1.80m ben en nu meer dan 80kg weeg. De doktersassistente stond zelfs op uit haar stoel om me eens grondig te bekijken voordat ze vroeg: zei je nu echt bijna 6 maanden? Terwijl ik zelf vind dat er toch best een toeter hangt.

En dat maakt een zwangere onzeker...

Maar bedankt in ieder geval!

7. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    daar moet je niet te veel waarde aan hechten...je buik is in mijn ogen niet heel groot en ook niet super bescheiden maar gewoon normaal..ik zou daar ook maar blij mee zijn want de komende 15 weken zal je buik nog heel wat groeien..en als je nu al met een enorme toeter zit, dan plof je met 40 weken zowat uit elkaar hehehe:p ik zou me als ik jou was niet te druk maken om wat andere zeggen maar luisteren naar hoe je je voelt. Geniet er nog lekker van meid! succes met de resterende 15 weken gr linda

8. karin29

karin29 Bekend lid

29 mei 2006
    663
    0
    0
    mama
    noord brabant
    Hoi Hoi,

Ja precies. Ik had een mega toeter en kon met 6 maanden niet eens meer fatsoenlijk zitten en dat is ook niet gaaf meer. Mocht zo nog eens door tot de 42 weken. pfffff bescheiden buik heeft ook voordelen.

Groetjes Karin

9. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.191
    35.889
    113
    pff, zeker niet druk om maken, ik had toen ongeveer net zo'n buikje als jij en hij is ook nooit heel groot geworden, toch heb ik een 10 ponder op de wereld gezet, dus het zegt echt niks hoor!

Gewoon lekker genieten van het getrappel in je buik!

10. Elly1979

Elly1979 Actief lid

14 jan 2007
    493
    0
    0
    Account Manager
    Ergens in het mooie Fryslan!
    Hallo,

Ja je hebt idd niet zo'n hele dikke buik, gelukkig zegt dat niets over je kindje!
    Ik ben nu 29 weken en ik heb echt een hele dikke toeter.
    Toen ik 20 weken was, zeiden mensen steeds: Nou, het kan elk moment ook komen of niet?
    Ikke: Nou nee, ben nog maar op de helft.... Zij weer: Weet je wel zeker dat het er 1 is? Zou nog maar eens een echo aanvragen.... Grrrrrrr
    En ga nog maar even door...
    Mensen hebben altijd wel iets op of aan te merken.
    Niet teveel van aantrekken.
    Zolang de vk zegt dat alles goed met de baby en met de groei van de baarmoeder is, gaat alles super!

Geniet maar lekker!

Liefs Elly.

11. Chanoetje22

Chanoetje22 Actief lid

3 jul 2007
    202
    0
    0
    KLANTENSERVICE
    ALMERE
    ja de grootte van je buik zegt echt helemaal niks. je Hebt inderdaad een bescheiden buikje vind ik maar je kan toch wel zien dat je zwanger bent. ik begrijp dat je trots bent en je buik wilt showen ik had dat ook in t begin zag je helemaal niks pas na 20 weken kwam mijn buikje een beetje eruit en nu opeens 6 weken later is het in 1 keer mega gegroeit maar ja maak je niet te druk jij weet dat er een mooi kindje in je buik zit die gezond is en dat is t belangrijkste!

12. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik vind ook dat je een mooi en bescheiden buikje hebt....hoorde dit zelf ook vaak...inmiddels toch al wel verder gegroeid en ondanks dat je graag ook met buikje wilt showen is het toch lekker als er niet al te veel in de weg zit.
    Buiten dat, jij bent ook lang...dus je kindje kan ook meer de lengte in! Dat scheelt ook hoor.
    Lekker genieten van je buik!

Eva.

13. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Maak je niet zo druk om wat anderen van je buik vinden. :D

14. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Haha, zo'n buik had ik met 6 maanden ook van de 2e :) Mooi hoor.

Een keer in de pauze ging ik al zuchtend naast een collega zitten, pfff nog een paar weekjes werken. Zegt zij: "hoezo, je hebt net kerstvakantie gehad" Ik weer: "Ja, maar over een paar weken ga ik met verlof..." Grote ogen, wat voor verlof dan... Dus ik ga staan en wijs naar mijn buik. Ze kijkt nog eens en vraagt dan: "Weet je zeker dat je je niet een paar maand hebt vergist in de bevaldatum? Je bent helemaal niet dik."
    Haha, niet dik. Ik was toen denk ik al 25 kg aangekomen :)

Groet van Kiki

15. annette110

annette110 Actief lid

5 mei 2007
    307
    0
    0
    Zoetermeer
    :confused: , heb dit nog nooit gezien, had zo'n buikje bij 8 weken van de 2e, en heb echt een hele gespierde buik van mezelf.

Maar dit is zooooo verschillend bij iedereen. Ben nu aardig op weg naar het basketbal effect, en vind dat ook prachtig.

Je moet je nooit wat aantrekken van anderen, als je twijfelt, vraag het aan je gyn/verloskundige...

Heel veel succes met je zwangerschap ;) annette

16. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Lange dames "verbergen" hun kindje beter.

Omdat je langer bent heeft het kindje meer ruimte. (schijnt)

17. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Je hebt idd niet echt een dikke buik. Ik schatte het rond de 18 weken ongeveer. (ben geen kenner hoor).
    Ik ben ook redelijk lang (1.78m) en nu met 17 weken zie je ook nog niet echt een buikje. Aan de ene kant vind ik het jammer, aan de andere kant heb ik zoiets: wat er nog niet zit hoef ik ook niet mee te zuilen. Ik paste tot nu toe nog steeds in mijn eigen broeken.
    Die buik komt vanzelf wel.
    En tsja het is nu eenmaal aanleg denk ik.

liefs

18. PoezieQ

PoezieQ Bekend lid

31 jan 2007
    580
    0
    0
    Hoi,

Ik schatte je op 14 weken :oops: Sorry!

Maar hé, wat maakt het uit. Als het kindje maar goed groeit, maakt het niet uit hoe dik je buik is toch? En des te sneller is je buik weer slanker na de bevalling.

Groetjes!

19. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Als alles goed is, dan maakt het toch niet uit hoe dik je buik is?
    Vorige week zag ik ook nog een dame, waarvan ik dacht: is ze nu zwanger of niet. Bleek dat zij ook al bijna 7 maanden was!
    Zelf ben ik nog maar 4 maand, en m'n buik is al echt dikker hoor, maar da's ook wel een heleboel m'n eigen spekbuikie.

20. acire

acire Fanatiek lid

volgens mij heeft het ook niet echt met de lengte te maken hoe groot je buik is.
    Voor mij gaat het in ieder geval niet op. ben 1.82m en
    heb echt al een dikke buik (die aan het scheuren is en aardig in de weg begint te zitten.)
    vind jouw buik juist mooi.
    straks is hij ook vast een stuk groter tegen het einde

Deel Deze Pagina