hoi hoi 14 februari krijgen wij een echo met 10w 1 d weet iemand of ze deze echo dan nog inwendig doen of al uitwendig? ben wel benieuwd kuzz
mommy to be: gefeliciteerd met je zwangerschap, wat je vraag betreft, meestal doen ze de echo uitwendig, maar als ze het niet of niet goed kunnen zien dan inwendig, dat ligt eraan. bij mij wilden ze hem eerst uitwendig doen maar mijn baarmoeder ligt naar achter gekanteld dus moest het inwendig, maar normaal gesproken doen ze het bij 10 wkn wel uitwendig hoor veel succes met de echo!
Bij mij met 9 w en een paar dagen uitwendig. Ik mocht niet van te voren naar de wc gaan. Als ze hem inwendig doen mag je wel je blaas legen
Sterker nog, als ze het inwendig doen sturen ze je naar de wc als je dat al niet gedaan hebt Dan zien ze het nml beter.
ik heb gisteren mn echo van 10wk en 3dg gehad en die werd inwendig gedaan. kunnen ze het beter zien. Lege blaas inderdaad. Volgende keer met 14 wk uitwendige echo en volle blaas. Groetjes
ik kreeg me eerste echo 8 weken 3 dagen ook al uitwendig en met 10 weken bij de verlos ook uitwendig voor een mooier plaatje
Ik kreeg bij 7 weken een inwendige en bij 9 weken een uitwendige en had bij de uitwendige gewoon een lege blaas en het was goed te zien hoor.. Volgens mij maakt het niet zo uit, als je maar je baby goed ziet! xxxx
1e echo met 10 weken zowel uitwendig als inwendig gehad. Uitwendig kon de VK weinig zien, dus toen maar inwendig gekeken. Nog geen mooi plaatje dus met 12 weken weer geweest. Uitwendige echo gehad en daar was de baby!
bedankt voor jullie reacties. ik zie wel dat het erg verschillend is per verloskundige. nou ja morgen is de grote dag ik ben benieuwd. ik zal morgen of overmorgen een verslagje plaatsen. kuzz
Inwendig en uitwendig heb ik beide gehad, op verschillende tijdstippen. Geen idee eigenlijk waarom het steeds verschilde (mijn geheugen is niet zo best meer, geloof ik). Inwendig vond ik trouwens helemaal niet storend, alleen koud in het begin.
hoi hoi ik heb vandaag de echo gehad en hij was dus toch uitwendig. we hebben het kindje goed gezien en het hartje gehoord. De baby lag weer 4 dagen voor op schema en mijn nieuwe uitgerekende datum is nu 6 september, wel lekker wat zo ben je in een keer een dikke halve week verder als dat je zelf denkt. ik ga mijn banner gauw aanpassen. kuzz