Baby erg moe

Discussie in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' gestart door MamavanEL, 27 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Mijn dochter van bijna 4 weken slaapt nu erg veel en is erg rustig.
    Dit is sinds gisteren zo. Ze heeft heel veel last van krampjes gehad en sinds een paar dagen gebruiken we bij elke voeding infacol en we zijn van een avent fles naar een difrax s fles gegaan.
    Nu is ze van veelvuldig krijsen in een hele rustige baby veranderd die alleen huilt met een natte/vieze luier.
    Ik als nieuwe mama maak mij hier weer zorgen over.

Is het normaal dat ze ineens erg rustig is en veel sneller moe/in slaap valt?
    Haar temperatuur is goed. Ze krijgt nu 120cc maar drinkt haar flesje niet altijd leeg.
    Hoelang mag je infacol gebruiken?
    Ze is ook overgestapt naar andere voeding, nutrilon omneo 1

Ik vind het erg fijn dat ze niet meer zoveel last van krampjes heeft maar is ze nu niet te rustig?

Ik maak mij waarschijnlijk weer zorgen om niks maar het is natuurlijk allemaal nieuw voor mij en ik wil dat ze het goed doet.

2. Adrienne

Adrienne Fanatiek lid
    Medewerker

9 mrt 2010
    2.192
    5
    38
    Hoi hoi,

Je hoeft je geen zorgen te maken, ze is waarschijnlijk gewoon even aan het bijtanken. Als ze tijdens de voeding maar alert is. Infacol mag je gebruiken zolang ze kramp heeft. Het lastige bij jullie is, dat je niet weet wat nou eigenlijk de boosdoener was. Dus kun je proberen om de infacol af te bouwen, en dan kijken hoe ze reageert. Als de krampen terug komen, ga je weer verder met iedere voeding te geven.

Groetjes Adrienne

3. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Ze krijgt nu 7x een fles van 120cc.
    Dit drinkt ze vaak op, volgens het cb mag ze dit ook hebben maar als ik naar haar gewicht kijk zit ze hiermee met 820cc boven wat ze nodig heeft. 4 kilo is 600cc.
    Doe ik het wel goed?

4. Adrienne

Adrienne Fanatiek lid
    Medewerker

9 mrt 2010
    2.192
    5
    38
    Hoi hoi,

Wat is teveel he? Ik vind persoonlijk dat je een kind moet geven waar het behoefte aan heeft. Drinkt ze haar fles niet leeg, en doet ze het verder goed, prima. Maar als ze liggen te huilen van de honger, mag je ze weer wat meer geven. Niet ieder kind doet dat hetzelfde. Je doet het prima!!!

Groetjes Adrienne

Deel Deze Pagina