helaas nog niet... we zijn het wel beu maar willen der niet letterlijk op straat zetten aan de ene kant is er het gevoel van ja het is/was een vriendin die wil je helpen en aan de andere kant heb ik soms buien dat ik haar op dat moment letterlijk op straat wil zetten zijn met haar in gesprek en ze slaapt op dit moment alleen nog hier tenminste dat is de afspraak maar ja morgen gaat manlief nog even duidelijk aan haar maken dat dit nog maar enkele dagen kan duren ze MOET nu weg
pfff en zitten die kinderen daar allemaal bij? getver zo zielig...ik hoop dat die vader zijn zaakjes beter op orde heeft...
Meid...... Trap er niet in!! Als ze al die tijd niks heeft gedaan.... Zal ze nu niet ineens onderdak regelen...... Het is lastig iemand op straat te zetten, maar of je het nu doet of over een half jaar maakt geen verschil. Nouja een kleintje sN zitten jullie er ook doorheen. Nu je niet consequent bent geweest zalze echt niet de ken dat je het nu wel echt meent. Zolang het voor haar opgelost wordt zal ze zelf niet veranderen.
ze is weg... oudste kids zitten bij de buren ivm school.. en zij met de jongste zit in een opvang. ze heeft alle dieren een plekje weten te geven wel voelt het vreemd aan nu in huis . toch 2 maanden met een vol huis gezeten
Het zal inderdaad gek voelen, ineens weer zo'n leeg huis. Fijn dat ze in ieder geval allemaal weer onderdak hebben, als is het natuurlijk oor hunzelf jammer dat ze niet bij elkaar zijn. Maar jullie zijn ieder geval we weer gewoon met je eigen gezin bij elkaar. Geniet daar maar lekker van! Je hebt het echt top gedaan door haar te helpen toen ze in nood zat, maar ook een ultimatum te stellen toen bleek dat ze van jullie profiteerde en zelf niet op zoek ging naar een andere oplossing.