Inzamelacties voor activiteiten in de buurt

Discussie in 'De lounge' gestart door Katja77, 15 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.273
    2.035
    113
    Nee hoor, het is helemaal niet raar om een keer nee te zeggen. Sterker nog, ik zou persoonlijk pas gaan betalen als we er zelf aan mee zouden doen. Ik heb in verschillende dorpen gewoond, maar van deze methode (voor elke activiteit geld ophalen) heb ik nog nooit gehoord. Het is jouw geld, jij bepaalt wat je ermee gaat doen!

2. Neilia

Neilia Niet meer actief

Heel apart.
    Ik woon in een dorp en hiervoor nog in een kleiner dorp maar heb hier ook nog nooit van gehoord.
    Hooguit dat je een bedrag van max 2,50 moest betalen om mee te doen aan een activiteit. Maar dat is heel anders dan dat jij zegt

Ik vind ook niet dat je daar aan hoeft bij te dragen en vind haar reactie heel vervelend overkomen.

3. Zomerbloem

Zomerbloem Fanatiek lid

19 mrt 2018
    2.122
    2.577
    113
    Vrouw

Als ik iedereen die hier langskomt elke keer een paar euro moet geven is dat nog een flink bedrag op jaarbasis.

Ik zou ook selectief worden in welk doel/activiteit ik mee betaal. Zo hebben wij een activiteit waar we (helaas nu 2 jaar niet) graag mee doen. Hier geven we elk jaar z'n 20/40€ aan.. Mijn geld en mijn keuze toch?

Ts ik zou dus selectief worden in wat en wie jij iets wilt geven.

4. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Als ik er geen gebruik van zou maken zou ik ook niets bijdragen. Lijkt me toch een prima reden.

Leo85 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina