Wie heeft een (stukje) muur ermee geverfd en na hoeveel lagen bleef een normale magneet met een ansichtkaart of een paar vellen papier goed zitten? Ik heb net de vierde laag erop zitten (praxis magneetverf) maar na die derde laag was ik nog niet echt tevreden. Op het potje staat dat je na 3 lagen normale koelkast magneetjes goed moet kunnen gebruiken, is dat ook jullie ervaring? Of zijn er toch wat meer lagen nodig? thx
Wij hebben het ook zeker 4 lagen er op gedaan van praxis, wij hebben andere gehaalt een duurdere. Nu blijven ze wel zitten de magneten. Vond praxis dus maar waardeloos
alleen ervaring met duurdere merk, had voor de zekerheid 4 lagen gedaan, en daaroverheen weer gewone laag verf, maar ik ben tevreden
Ik heb het ook gedaan met de praxis verf. Ik heb er drie lagen op gedaan, maar ook hier bleven de kaartjes niet hangen met gewone koelkast magneten. Ik heb geen duurdere verf gehaald, maar gewoon super sterke magneetjes gekocht! Kaartjes blijven goed hangen!
Dat hoorde ik ook net van mijn zwager. Ik heb nu dus 4 lagen en de gewone magneetjes blijven wel hangen, maar niet zo goed als ik zou willen. Waar heb je die sterke magneten gekocht, weet je dat toevallig nog?
En hebben jullie er na de magneetverf toch ook gewone gekleurde verf overheen geverfd? Was ik namelijk wel van plan maar weet niet hoe wijs dit is...
Ik heb het gewoon grijs gelaten, stond wel mooi. De sterke magneetjes heb ik gekocht bij de Pogo. En anders ff googlen op sterke magneetjes. succes!