Ik heb net hier nog een bericht over gezien. Volgens de draagmoeder wist zij pas in de 7de maand dat 1 van de tweeling niet gezond was. De arts en het vermiddelings bureau zouden het al eerder geweten hebben. Met 7 maanden vertelde het vemiddelings bureau haar dat de ouders het jongetje niet wilden hebben en vroegen haar om Abortus te plegen Het australische echtpaar beweert volgens dit bericht niks van het jongetje te hebben geweten. Geen flauw idee of ik dit moet geloven maar als dit waar is..... heb daar gewoon geen woorden voor
@ Jessy77; Ik begrijp je punt. Maar leven met dat lijkt me beter dan leven met een kindje waarvan je niet wilde dat het geboren werd? Die vreselijke gedachten waar ze nu mee moeten leven is 1 ding. Maar de rest van je leven zorgen voor een down kindje terwijl je heel bewust er voor kiest om dit níet te willen, lijkt me toch een stuk zwaarder? Ook geestelijk... als dat niet is wat je wilt. Maar goed, de keus om een kindje achter te laten is hoe dan ook enorm heftig. @ MZS; Als het om een 2 eiige tweeling gaat is dit niet anders dan gewoon een broertje en zusje scheiden (die elkaar overigens buiten de buik nog niet konden). 1 eiig is een ander verhaal.
Nou ik dacht dat ik in 1 van de artikelen had gelezen dst die man zo'n 50 jaar is. 'De vader, die boven de vijftig is, had het meisje bezocht en haar een flesje gegeven. De jongen, die het syndroom van Down heeft en een hartoperatie moet ondergaan, gunde hij geen blik waardig.' 'Ik ben woedend dat hij zoiets durft zeggen', zegt Pattaramon tegen de pers. 'De waarheid zal wel aan het licht komen.'
in principe zijn zij alleen broer en zus van elkaar, deze tweelingen hebben een goede band met elkaar omdat ze aan elkaar gewend zijn. Bij een een-eiige tweeling zou ik het wel erger vinden. die zijn gekloond. Neemt niet weg dat het verschrikkelijk is natuurlijk.
Dit verhaal wordt nu wel heel bizar. Snap dat je met 7 maanden geen abortus meer doet. Moet er niet aan denken mijn kleintje nu kwijt te raken of te moeten aborteren brrr. Als de ouders niks van het jongetje wisten vind ik het ook sneu. Ben benieuwd wat dat bemiddelingsbureau hier allemaal mee te maken heeft. Want zo laat in de zwangerschap pas eisen dat het kind weg moet das schandalig. Het wel al veel eerder weten maakt het er nog minder mooi op. Triest verhaal dit.
Je kent de wetniet. Als een jongen van 18 met een meisje van 14 seks heeft kan hij veroordeelt worden als pedofiel.