Ja, hier nog een liefhebber van snail mail en MP-handel. Ben niet blij met alweer een verhoging. Door die irritante 1 op de postzegel weet je al nooit wat het kost om iets te versturen. Trouwens ik dacht door al het online winkelen dat de pakketdienst echt opgebloeid was. PostNL wil prijs postzegel weer verhogen | nu.nl/geldzaken | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Als ze het nu eens de prijs verlagen gaan er meer mensen Kaarten versturen.. Win - win situatie.. Moeilijk hoor logisch nadenken😞
Belachelijk. En als ze dan een hele goede service zouden hebben, maar de helft van de tijd komen brieven/pakketjes niet aan en PostNL maakt zich er vanaf met een simpel excuus.
Ja logisch dat mensen minder per post versturen als het zo belachelijk duur word. Ze verhogen ieder jaar weer de prijzen.
Idd gaat nergens meer over. Service laat te wensen over, ze doen soms lang over het versturen van post.
En ze vragen zich af waarom mensen met DHL gaan versturen? Ik vind het trouwens ook vreselijk irri dat als er iemand op maandag jarig is, niet eens die dag een kaartje krijgt. Omdat ze dan geen post bezorgen!
Ik vind PostNL sowieso vervelend. Slechte service en altijd maar weer die excuses. Post is soms heel belangrijk. Ze hebben mij, naast mijn verjaardagskaartjes, geen uitnodiging gestuurd voor zwangerschapscursus, mij rekeningen van een bepaald bedrijf niet gestuurd zodat er bijna een deurwaarder kwam (ik had er serieus geen erg in, dacht dat het automatisch van mijn rekening was geschreven), documenten voor mijn opleiding zijn niet aangekomen etc. Misschien moeten we iedereen die werkt bij PostNL boycotten in de publieke dienstverlening; dat levert waarschijnlijk meer op