https://www.bol.com/nl/p/babybjorn-booster-stoelverhoger/9200000003836034/ Of een ander idee heeft? Mijn dochter wil niet meer in de kindereetstoel, dus nu zit ze op een normale stoel nog erg klein te wezen. 😄 Ze zit op 2 kussens, maar dit is niet handig. Kan dat Babybjorn zitje online nergens vinden.
Oh dat precieze ding weet ik niet, maar ik weet wel dat je andere stoelverhogers hebt. Wij gebruiken een juniorstoel van de Ikea voor onze dochters. Kunnen ze nog erg lang op zitten.
Wij hadden dit: https://www.bol.com/nl/p/kaboost-stoelverhoger-antraciet/9200000009595900/ Dat gaat onder de stoel zodat die hoger wordt.
Onze stoelen hebben geen 4 poten helaas, dus dat gaat niet! Ziet er wel handig uit, ook om mee te nemen...
Ik heb hem bij de Kruidvat vandaan. Misschien kan je ze bellen en vragen wanneer ze die weer krijgen. Was iets van 15/20 euro
Ik heb ongeveer deze; Topmark Stoelverhoger Toppi Go-Up zwart in handige draagtas | AutostoelStunter Ooit gekocht bij de prenatal voor 15 ofzo
Kruidvat heeft ze soms. Baby en Tiener heeft ze ook en andere babyzaken vast ook. En de binnenspeeltuin hier verkocht ze ook eens.
Is mijn dochter hier niet te groot/zwaar voor? Ze is 3,5 en weegt 15 kilo. Er staat 1-3 jaar bij de leeftijdscategorie.
Deze leek mij handig (hij is er ook in andere kleuren ), maar nooit gekocht omdat hij thuis dus niet op de stoelen kon: Stoelverhoger Travel Booster Seat, blauw, kunststof/textiel | ref. U-178964 | Paradisio En ook maar tot max. 15 kg.
Deze is wel tot 50 kg: Stoelverhoger Booster Seat, red, rood, polyurethaan | ref. I-223559 | Paradisio
Je kunt ook een stoelverhoger gebruiken die je ook in een auto zou kunnen gebruiken. Doen wij ook wel eens bij de jongste als we naar een restaurant gaan. Werkt prima.
Hebben wij ook geprobeerd, maar hier schoof dat van de stoel af. We hebben ook een stuk schuimrubber geprobeerd, maar dat was het ook niet. Nu zit ze of vrij laag of op haar knieën.
En als je em vastzet met een sjaal of riem oid? Thuis zal ze een vaste plek hebben dus dan kan hij blijven zitten...
Dat kan dus niet ivm de armleuningen. Bovendien hebben we de Stoelverhogers inmiddels ook gewoon in de auto nodig voor de oudste.