Inzicht en advies nodig... Of misschien een beetje troost

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door KKarel, 27 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1Hanneke

1Hanneke Fanatiek lid

4 apr 2014
    1.698
    423
    83
    Vrouw
    Capelle aan den IJssel
    Nou hier is t toch mis vrees ik. Echt bloed ipv beetje gekleurd en aan krampen te voelen nog vanalles onderweg.
    Denk zelf dat bevruchting wel gelukt was maar innesteling niet...
    Kan mezelf nog half gek maken met verhalen van mensen die ongi worden en toch zwanger zijn maar ga er toch maar vanuit dat t nieuwe ronde nieuwe kansen is. Voel me ook niet meer zwanger eigenlijk... tot za wel maar daarna eigenlijk minder misselijk en opgeblazen. Mn tepels doen ook weer normaal ;)

Maar hoop heel erg dat het bij jou wel lukt en je straks mooie test hebt! Sterkte met wachten ;)

2. KKarel

KKarel Lid

6 feb 2011
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Hanneke, wat jammer... Wat een teleurstelling!

Ik heb zojuist ook weer wat bloed gespot dus ik ben bang dat dit ook geen goed teken is.

Echt raar... Zondag klein beetje helderrood, maandag niks, nu weer heel licht rood en wel steeds dat trekkende gevoel.

Als dit mijn menstruatie is, zou ik dan voor mijn nieuwe cyclus vanaf zondag moeten gaan tellen of eerst wachten todat het heftiger doorbreekt en dan gaan tellen?

3. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik verloor vanaf mijn innesteling tot en met de 8e week van mijn zwangerschap bloed. Soms helder rood, soms bruinig. Twee keer zelfs met stolsels. Kleine doet het nog steeds uitstekend. Kan dus alle kanten op bij je. Succes!

4. KKarel

KKarel Lid

6 feb 2011
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh jeetje Ctje, kreeg je daar geen stress van??? Fijn dat de kleine het goed doet!!!

Tijdens de zwangerschap van mijn dochter heb ik nooit een druppel bloed verloren. Je gaat er dan toch een beetje vanuit dat een volgende zwangerschap op dezelfde manier verloopt...

5. 1Hanneke

1Hanneke Fanatiek lid

4 apr 2014
    1.698
    423
    83
    Vrouw
    Capelle aan den IJssel
    Echt? Maar dan als in kleine beetjes, of als in lijkt net ongi? K heb wel gelezen dat je met innesteling beetje kan verliezen en rond je nod net als ongi maar dan kort, pseudomenstruatie noemden ze dat. Maar wil mezelf ook niet gek maken... verder geen verschijnselen meer. Mocht ongi morgen ineens weer weg gaan zal ik nog eens testen ;)

6. KKarel

KKarel Lid

6 feb 2011
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat is het lastig om los te laten he? Iedere x denk ik te voelen dat mijn menstruatie is doorgebroken, maar het is toch telkens niet zo...
    En in plaats van afleiding zoeken ren ik steeds naar het toilet om te kijken of lees ik op het forum :)

7. KKarel

KKarel Lid

6 feb 2011
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja hoor, vandaag mijn menstruatie gekregen.:(

Deel Deze Pagina