Ziek voelen tijdens eisprong?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Lindy92, Oct 22, 2020.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lindy92

Lindy92 Bekend lid

Oct 5, 2020
    642
    323
    63
    Zondag begon het met vruchtbaar slijm. De dagen erna begon ik me soort van grieperig te voelen, 2 dagen achter elkaar last gehad van hartkloppingen . Helaas deze week maar 1 keer sex gehad (maandag avond) . Dus denk dat deze ronde niks zal worden :(
    Zijn er dames die dit herkennen? Voel me nu nog steeds niet heel erg fit. Moet er wel bijzeggen dat dit niet de hele dag is maar echt met vlagen op komt zetten.

2. Amelie

Amelie Fanatiek lid

Oct 8, 2013
    3,652
    3,240
    113
    Female
    Noord-Holland
    Ik heb dat tot nu toe elke keer gehad wanneer er daadwerkelijk een bevruchting had plaatsgevonden. Vooral bij de zwangerschap van mijn dochtertje was het erg. Dacht echt bijna dat ik griep had maar trok na een dag of 3 weer weg.

3. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Dat heb ik bijna elke eisprong helaas. Voor mij zijn symptomen op zwangerschap, eng/ horror dromen na bevruchting, nachtelijk zweten.

4. Summer18

Summer18 Actief lid

Mar 28, 2018
    153
    77
    28
    Female
    Herkenbaar.. sinds de bevalling van mijn zoontje heb ik (eindelijk!!) een normale cyclus. Echter elke keer weer rond eisprong enorm moe, verkouden/grieperig. Staat bij mij los van een mogelijke bevruchting, zoals ik hierboven heb gelezen.

Share This Page