Deel t meest romantische wat jou ooit is overkomen

Discussie in 'De lounge' gestart door D83, 1 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Nav n lekkere zwijmelfilm benieuwd naar real life romance...
    Deel hier jouw verhaal en zwijmel weg ❤️

2. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Mij man heeft me voor onze eerste echte date laten invliegen naar Zuid-Frankrijk. Daar kreeg ik een ontbijt in Nice, lunch in Monaco en diner in Cannes. Je snapt dat hij daarmee bonuspunten gescoord heeft :)
    3 gelukkige jaren later werd ik op een middag van mijn werk geplukt en naar het vliegveld gebracht. Daar had mijn man een koffertje ingepakt en vloog ik weer naar Nice. de ochtend erna gingen we ontbijten in Nice, lunchen in Monaco en 's avonds bij het diner in Cannes vroeg hij me ten huwelijk.

Vond ik vrij romantisch :)

3. VBJ82

VBJ82 Niet meer actief

Denk dat weinigen je overtreffen :)
    Erg leuk!!!

4. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Hij teert er wel nog steeds op hoor. Iedere keer als hij nu iets vergeet of iets compleet praktisch voor mijn verjaardag koopt dan zegt hij: weet je nog? Jaaaaaaaaaa. Ik weet het nog :cool:
    De prijs is hoog :D

5. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Wow ❤️❤️❤️ Amazing! Lucky you!

6. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ik was ooit op vakantie in Indonesie. Eerst Java, daarna Ambon.
    Daar ontmoette ik de neef van een vriend van mijn in NL. Het was liefde op t eerste gezicht. Ik en mijn reisgenote moesten echter weer verder naar Bali waar we nog dik 2 weken zouden verblijven. 2 dagen nadat we daar zijn aangekomen stond hij voor mn deur.:D Ons achterna gevlogen en mij het hele eiland laten zien. Staat bij mij wel hoog op mn romantisch lijstje ;)

7. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.016
    546
    113
    Ehm....een bos bloemen?

Mijn ex was wel romantisch maar m'n partner als een stuk beton

8. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Hehe mijn man ook TT :D
    Al vond ik het wel heel lief hoe hij me ten huwelijk heeft gevraagd.
    Op een favoriete plek in londen :) had al weken een ring in zijn portomonnee :)

9. Luja

Luja Niet meer actief

Niks. Hahaha nog geen bosje bloemen 😂

10. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Ja mooi is dat..hier kan toch praktisch niemand tegenop?:D

11. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Wow, Betty! Ik gok dat jij op nr 1 komt in dit topic 😁
    Mijn man is niet echt romantisch..
    Wel attent 😊 Wat lekkers voor me meenemen als hij naar de winkel is geweest, een kaartje met een lieve tekst met mijn verjaardag, bloemetje of een lekker geurtje.. Dat soort dingen.
    Maar écht romantisch,...... Hoeveel ik ook van hem hou... Romantisch is ie niet :D

12. Casara

Casara Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.263
    416
    83
    Mijn man is ook niet zo heel romantisch. Maar ik geef er zelf ook weinig om. Hij verrast me wel elke keer op onze trouwdag met bloemen. Dat is voor mij genoeg. Hebben het gewoon heel leuk samen.

13. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.174
    4.485
    113
    Mijn man heeft ooit weleens heel romantisch tijdens een weekendje weg, de hele hotelkamer vol met waxine lichtjes gezet, zelfs een hartjes vorm ermee gemaakt...dat is wel romantisch toch?!
    en ik ben op een tropisch strand met zonsondergang ten huwelijk gevraagd, dat was ook heel leuk!

14. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.174
    4.485
    113
    Wow! heel romantisch!

15. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    aan echte romantiek doen wij niet, wij houden beide niet van het gezwijmel,

hij heeft me toen we 1 jaar samen waren wel stiekem mee genomen naar spanje en daar hebben we een heeerlijk weekend gehad, lekker over de boulevard gewandelt uit eten geweest en tot in de late uurtjes gezellig gehad ;)

mar verder zijn wij meer van de leuke gekke acties, zo heeft hij eens tijdens een feest zijn bovenlichaam laten "schminken" en daarop laten zetten i love you, na het werk opeens de muziek aan en een striptease krijgen ofzo :p

en hij rijd soms voor mij een uur naar een andere woonplaats om bij de slager metworst te halen, ik ben dol op die metworst en soms liggen er opeens worsten in de koelkast met een briefje dat ie nog altijd van me houd,

Verder regelmatig verast met uit eten ofzo maar niet vol romantiek en vol gepland met romantische dingen en woordjes

16. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.630
    5.657
    113
    Kan helaas niets bedenken :$ Ja hij kwam wel eens met een cadeautje thuis met de nadruk op kwam :D maar dat is ook al jaren niet meer. Ach ja mis het ook niet maar als ik sommige verhalen lees wauw!

17. In your eyes

In your eyes Niet meer actief

Wij kennen elkaar al van lang geleden, toen hadden we een soort van friends with benefits relatie. Ik was echt gek op hem, maar door omstandigheden was het niet mogelijk om een echte relatie aan te gaan. We zijn toen uit elkaar gegaan, ieder ons eigen leven en elkaar jaren niet gesproken.
    Uiteindelijk elkaar weer ontmoet (ik was nog steeds gek op hem, hij was 'the one that got away') en het eerste wat hij zei was "ik hou nog steeds van je, ik heb je vreselijk veel gemist en laat je nooit meer gaan, ik wil oud worden met je".

Niet romantisch in de zin van grote gebaren, maar voor mij was dit juist waardevoller. Zijn inmiddels weer 5 jaar samen. :)

18. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

In het begin van onze relatie was mijn man erg romantisch. Zo kwam ik een keer terug van een kamp en had hij met kaarsjes in de slaapkamer i love you neer gezet en allemaal aan gedaan.

Een keer vanaf de trap rozenblaadjes en kaarsjes neer gezet tot in onze slaapkamer.

En 2 jaar geleden met oud en nieuw om exact 12 uur toen het vuurwerk de lucht in de ging vroeg hij mij ten huwelijk.

19. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Dit klinkt echt precies zoals het bij ons is gegaan. Alleen zijn wij nu 4 jaar samen :D

Het liefste wat die ooit heeft gedaan,
    Hij woonde nog een uur verderop en we zagen elkaar toen 6 dagen niet ivm zijn werk.
    'S avonds belde die om alvast welterusten te zeggen waarop ik als opmerking zei; kom je niet eens een kusje brengen :p
    Iets meer dan een uur later ging de deurbel. Hij kwam nog even een kusje brengen!

20. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.147
    3.174
    113
    Hier ook niks hoor :')

Deel Deze Pagina