Wij willen graag nog een weekje naar Drenthe. We zijn er al een paar keer geweest in twee verschillende parken van Landal, veel te doen voor ons zoontje en we hebben nog niet alles gezien. Dus begin april willen graag een weekje gaan. Het is onze enige vakantie waarschijnlijk, maar............ik vind t razend duur. Met ons drietjes 421 euro voor zeven nachten. Weet er iemand misschien iets anders in Drenthe? We zoeken wel een huisje en iets wat niet heel oud, vies of rokerig is. We zijn namelijk eerder bij Roompot geweest, ook in Drenthe, dat was zo gedateerd dat we het echt vies vonden. Het enige dat we graag willen is een leuke speeltuin en een zwembad voor peuters/kleuters of eentje dicht in de buurt.
Marke van Ruinen heeft ook hele mooie huisjes, weet alleen niet hoe het zit met zwembad/ speeltuin in de buurt...
Ik vind 421 euro voor een hele week eigenlijk best meevallen. Althans, kan het veel goedkoper als je ook in een huisje wilt? Dus geen stacaravan of iets? Want dan lees ik graag mee .
Bij de hema hebben ze kortingsacties voor landal niet voor een week, wel voor een midweek. Deze bonnen gaan vanaf 100 euro voor 2 personen, per extra persoon komt er nog wel nog een klein bedrag overheen. Zit wel beddegoed en reserveringskosten bij in. Misschien dit een idee?
Wij zijn net afgelopen weekend in Vakantiepark Westerbergen geweest, in Echten. Ik vond het echt superleuk. We zaten in een chalet (soort grote stacaravan), heel schoon, netjes ingericht, inclusief beddengoed en eindschoonmaak voor 128 euro. Het park is ook heel netjes, ruim opgezet, alles keurig in orde. Diverse kleine speeltuintjes en een paar grote, een binnen- en buitenzwembad, hele leuke indoorspeeltuin, lekker restaurant. Supervriendelijk personeel. Nou ja, je leest het, ik ben enthousiast.