Hoi allemaal, Mijn dochter heeft zo'n kinderkoptelefoon voor d'r ipad. Ze is er altijd wel voorzichtig mee maar helaas kwam ze net vertellen dat hij kapot is. Nu blijkt dat het pinnetje in haar ipad is afgebroken . Het stekkertje zit er idd diep nog in. Balen...... Ik had echt nooit bedacht dat zoiets kon gebeuren Vraag 1: iemand tips om zoiets eruit te halen? Vraag 2: we gaan binnenkort met vakantie in het vliegtuig en daar vond ik zo'n koptelefoon ideaal voor. Wil wel een nieuwe kopen maar stel dat t weer gebeurt..... Nu las ik over draadloze koptelefoons met Bluetooth. Die zijn een flink stuk duurder dus wil ik wel zeker weten dat het werkt op een ipad 2. Iemand hier ervaring mee?
met een magneetje??? Dat is het enige wat ik kan bedenken.. weet alleen niet of het systeem tegen magneten kan
Ik zou even informeren bij een repair service, misschien hebben zij tips, ik zou niet weten hoe je zoiets eruit krijg want dat klinkt best vast. Hoe krijgt ze het voor elkaar trouwens 😳
Heb het met een pincet geprobeerd maar tot nu toe geen resultaat. Voor een magneet zit het te diep en stevig vast. Wel bedankt voor het meedenken! Heb nu idd een mailtje gestuurd naar fix je iPhone, misschien hebben ze nog ideeen.... En hoe ze het voor elkaar heeft gekregen, geen idee. Ze is er altijd voorzichtig mee en hij is niet gevallen ofzo. Misschien heeft ze onder het kijken eraan zitten draaien? Of m zo vastgehouden dat ze met haar handje ertegenaan heeft geduwd. Anders kan ik het ook niet verzinnen....