Hoi, Ik zit net pas op deze site, maar ik heb weer een vraag. Ik was vandaag dus aan het wandelen en opeens had ik steken in mn buik, een beetje menstruatie achtig maar toch ook weer anders... (lekker duidelijk) Maar het was dus niet heel erg pijnlijk maar ik kon er niet goed door lopen, als ik sneller liep deed het ook meer pijn. Het trok weer weg na een aantal minuten. Ik lig nu in bed met mijn laptop en ik had net dus het gevoel dat mijn onderbuik/baarmoeder horizontaal uit elkaar getrokken werd. Dit duurde een paar seconde en ging langzaam weg. Wat zou dit kunnen betekenen? Heb dit normaal nooit voordat ik ongesteld zou moeten worden, volgens mijn app word ik dat de 14e xxx
Bij mijn eerste...had ik toen ik 5 weken zwanger was soms krampen die zo pijnlijk waren dat ik moest gaan liggen...achteraf ( dat weet ik dus nu) voelde het net als weeën.
tja wat wil je horen? dat we allemaal zeggen joh misschien ben je wel zwanger? het kan je baarmoeder zijn, kan van aankomende menstruatie zijn, kan van een eventuele zwangerschap zijn. bandenpijn kan ook zo verrekte zeer doen. maar het kan ook van je darmen af komen, en ja dat kan echt net voelen alsof het je baarmoeder is (maar dat is t dan niet). je zult het af moeten wachten.
misschien ook even de regels van het forum doorlezen. dan weet je waar je onderwerpen moet plaatsen. de lounge is niet voor zwangerschapsgerelateerde zaken qua klachten, dat kan van alles zijn, zwanger, buikgriep, scheet die dwars zit
Ja het kan een innesteling zijn? Je kunt zwanger zijn? Het kan heel veel zijn. Wachten tot de 14e en dan een test doen. Misschien goed om even het forum door te kijken: er zijn betere plekken voor dit soort onderwerpen. In de lounge vermijden we dit soort topics...!
ik voel echt wel waar de pijn zit, pijn in mijn darmen voelt ook echt wel anders. Heb vandaag een vroege test gedaan en had een licht 2e streepje
Sorry voor de verkeerde plaatsing!!! Zoals ik hier boven al zei, een soort van positieve uitslag van de zwangerschapstest.
In de 6e week zwangerschap had ik steken alsof ik gestoken werd met een mes.. Je eerste bericht wijzigen en dan aanpassen.. als het nog kan
haha nee daar doel ik niet op om te horen maar het was gewoon best wel pijnlijk en ik maak me dan zorgen of het iets ernstigs is.. Had deze pijn namelijk nog niet eerder gehad in mijn leven dusja.
Ja een beetje zo'n soort gevoel was het ook wel denk ik, maar ik heb daar veder geen ervaring mee haha. Alleen ik ben pas in het begin van een evt. zwangerschap, dus ben benieuwd. Aanpassen kan dus niet meer, dus nogmaals sorry dat ik het hier heb geplaatst!
Ik denk innesteling omdat ongesteldheidspijn anders voelt normaal gesproken. Had ook een soort van positieve test vandaag.