Weet niet of dit de goede plek is voor een topic

Discussie in 'De lounge' gestart door Sunnybunny, 11 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunnybunny

9 jan 2016
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik zit net pas op deze site, maar ik heb weer een vraag.
    Ik was vandaag dus aan het wandelen en opeens had ik steken in mn buik, een beetje menstruatie achtig maar toch ook weer anders... (lekker duidelijk)

Maar het was dus niet heel erg pijnlijk maar ik kon er niet goed door lopen, als ik sneller liep deed het ook meer pijn. Het trok weer weg na een aantal minuten.

Ik lig nu in bed met mijn laptop en ik had net dus het gevoel dat mijn onderbuik/baarmoeder horizontaal uit elkaar getrokken werd. Dit duurde een paar seconde en ging langzaam weg. Wat zou dit kunnen betekenen? Heb dit normaal nooit voordat ik ongesteld zou moeten worden, volgens mijn app word ik dat de 14e

xxx

2. Noenoe

Noenoe Bekend lid

14 okt 2010
    883
    33
    28
    Midden-Nederland
    Zwanger??

3. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.823
    2.006
    113
    Ehm... elders in je andere topic geef je toch al aan dat je denkt/ bang bent dat je zwanger bent?

4. Zusterke

Zusterke Niet meer actief

Advies pas je topic titel aan, je topic titel geeft aan waar je onderwerp over gaat.

En ot zwanger?

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Bij mijn eerste...had ik toen ik 5 weken zwanger was soms krampen die zo pijnlijk waren dat ik moest gaan liggen...achteraf ( dat weet ik dus nu) voelde het net als weeën.

6. Sunnybunny

9 jan 2016
    20
    0
    0
    NULL
    NULL

Ja dat klopt maar ik weet het dus niet zeker..

7. Sunnybunny

9 jan 2016
    20
    0
    0
    NULL
    NULL

Waar moet ik dat veranderen??

8. Sunnybunny

9 jan 2016
    20
    0
    0
    NULL
    NULL

Maar wat was achteraf de reden dan van die pijn in je buik of is dat onbekend?

9. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    tja wat wil je horen? dat we allemaal zeggen joh misschien ben je wel zwanger? ;)

het kan je baarmoeder zijn, kan van aankomende menstruatie zijn, kan van een eventuele zwangerschap zijn. bandenpijn kan ook zo verrekte zeer doen.

maar het kan ook van je darmen af komen, en ja dat kan echt net voelen alsof het je baarmoeder is (maar dat is t dan niet).

je zult het af moeten wachten.

10. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.027
    551
    113
    misschien ook even de regels van het forum doorlezen. dan weet je waar je onderwerpen moet plaatsen. de lounge is niet voor zwangerschapsgerelateerde zaken

qua klachten, dat kan van alles zijn, zwanger, buikgriep, scheet die dwars zit

11. misa

misa Niet meer actief

Ja het kan een innesteling zijn? Je kunt zwanger zijn? Het kan heel veel zijn. Wachten tot de 14e en dan een test doen. :)

Misschien goed om even het forum door te kijken: er zijn betere plekken voor dit soort onderwerpen. In de lounge vermijden we dit soort topics...! ;)

12. Sunnybunny

9 jan 2016
    20
    0
    0
    NULL
    NULL

ik voel echt wel waar de pijn zit, pijn in mijn darmen voelt ook echt wel anders. Heb vandaag een vroege test gedaan en had een licht 2e streepje

13. Sunnybunny

9 jan 2016
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry voor de verkeerde plaatsing!!!

Zoals ik hier boven al zei, een soort van positieve uitslag van de zwangerschapstest.

14. Sue87

Sue87 Niet meer actief

In de 6e week zwangerschap had ik steken alsof ik gestoken werd met een mes..

Je eerste bericht wijzigen en dan aanpassen.. als het nog kan

15. Sunnybunny

9 jan 2016
    20
    0
    0
    NULL
    NULL

haha nee daar doel ik niet op om te horen maar het was gewoon best wel pijnlijk en ik maak me dan zorgen of het iets ernstigs is.. Had deze pijn namelijk nog niet eerder gehad in mijn leven dusja.

16. Sunnybunny

9 jan 2016
    20
    0
    0
    NULL
    NULL

Ja een beetje zo'n soort gevoel was het ook wel denk ik, maar ik heb daar veder geen ervaring mee haha. Alleen ik ben pas in het begin van een evt. zwangerschap, dus ben benieuwd.

Aanpassen kan dus niet meer, dus nogmaals sorry dat ik het hier heb geplaatst!

17. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    groeien van de baarmoeder

18. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Kan gerust ongesteldheidspijn zijn, of van een innesteling.
    Gewoon afwachten.

19. Sunnybunny

9 jan 2016
    20
    0
    0
    NULL
    NULL

oh oke!

20. Sunnybunny

9 jan 2016
    20
    0
    0
    NULL
    NULL

Ik denk innesteling omdat ongesteldheidspijn anders voelt normaal gesproken. Had ook een soort van positieve test vandaag.

Deel Deze Pagina