Ik heb een oudere versie de Experia Arc. Ik vind hem mooier dan de iphone, platter. SUPER camera zit er op, mooie scherpe foto's niet normaal! iedereen zegt er wat van. Qua functies ook helemaal blij dus.. Succes met je keuze
Ik had hem ook. Helemaal tevreden alleen liep hij ineens constAnt vast! Toen ik op internet ging zoeken las ik meer gebruikers met deze problemen. Terug naar fabrieksinstellingen gedaan en toen leem het weg te zijn. Inmiddels heb ik hem verkocht.
Ja ik vind t een vd mooiere telefoons dus vandaar, wie weet een sim only en tel zelf kopen, goedkoper dan abonnement van nu.
Kan die ook tegen een stootje? Mijn foon valt nl best vaak. Ik twijfel tussen deze en een samsung s3 mini
Ik heb de S en vind hem super! Hij word regelmatig door mn zoon door de woonkamer gegooid ( mama haar eigen schuld ) En hij doet het nog! Maakt mooie foto's en filmpjes en de menu's zijn tegenwoordig bij alle android telefoons het zelfde.. Hij loopt hier nooit vast eigenlijk.
ik heb hem ook,geweldig ding ikheb hem ook eens laten vallen en niks op te zien dus dat is wel handig de camera is helemaal super
Ik weet niet precies welke ik heb, in ieder geval de laatste Xperia die is uitgekomen en dat bevalt erg goed, mooie camera er ook op!
Ik had hem ook, super toestel voor die prijs. Nu wel een iphone, toch iets blijer mee maar kost ook een boel meer...
Ik heb hem nu een jaar en hij begint nu continue vast te lopen. Heel vervelend! mijn schoonzusje heeft hem een paar maand langer en bij haar is dat ook zo. Verder beviel hij prima.