Hallo, Ik ben opzoek naar een mooi hemeltje voor het ledikantje...op marktplaats heb ik al gekeken maar daar kan ik niks op vinden. Zelf maken,dat wordt het niet... Via google,al gezocht maar ik kan geen leuke site vinden en als ik iets vind wat ik mooi vind kosten ze nog 70 euro... Wie weet er toevallig nog een leuke site/web winkel? Groetjes.
Ikea heeft een leuke, is meer een soort klamboe met blaadjes van een boom erop Ik heb hem zelf liggen en als dat iets is wat jij zoekt mag je de mijne wel hebben? Ik heb helaas geen foto's maar die staan misschien wel op ikea.nl?
Hoi,dat is heel lief van je.Maar toevallig zijn wij gisteren in de Ikea geweest en hebben zoiets gezien..en dat is niet echt iets wat ik zoek...Ik zoek van witte stof met evt wat zilveren of roze accenten erin.
hmm ok dan weet ik het niet echt Bij Engeltjes & Draken - kinderkamer interieur, decoratie & kadootjes hebben ze veel leuke spullen voor kinderkamers, misschien eens kijken?
Ik heb een lime groene in de aanbieding van jolein maar als je een witte met roze accenten wil zou ik bij de xenos gaan kijken. Die heb ik ook op het oog als ik mijne verkocht krijg!
je kan ook een witte klamboe kopen bij ikea/xenos en dan zelf roze accenten er op maken dvm bloemetjes/rozen enz. vind ze ook schreeuwend duur hoor die hemeltjes.
Ik heb nog een gewoon, simpel wit hemeltje liggen (of eigenlijk 3, haha); hier trekken ze ze nu het bedje in. Ik moet ze nog op MP zetten, nog niet aan toe gekomen...Het is het hemeltje van Jolein met een witte standaard: Anel Klamboe Piekstok Verstelbaar Wit | Bedtextiel | Baby-Dump (standaard Jollein Klamboe Voile Ecru | Klamboes | Baby-Dump Mocht je in de buurt wonen en er iets voor over hebben, laat maar weten!