Ipad/Ipod/Blackberry...???

Discussie in 'De lounge' gestart door Florida13, 22 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ik bel echt geen 3 uur lang, wordt altijd gebeld of ik sms, daarom ook 1000 sms, zit daar elke maand net onder, heel soms ook boven. Daarom nu een blackberry, dan kan ik pingen en kost het me minder :p En nee geen vast nummer.

Ik heb Vodafone. :)

2. Kari

Kari Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Belden ze mij maar 's ........ dat red ik ECHT niet per maand! Ligt het nou aan mij dat ik 180 minuten bellen per maand echt heel weinig vind? Enneh Devilschase, komt dat door je Blackberry, die snelle reacties? ;)

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Sinds ik mijn blackberry heb zijn mijn belkosten echt gehalveerd. Mijn man heeft ook een blackberry dus wij pingen alleen nog maar ipv onzintelefoontjes en smsjes (hoe laat ben je thuis, kom je eten, bla bla haha) en thuis kan ik onbeperkt naar vaste nummers bellen met mijn vaste telefoon en bel dan naar mijn zus en moeder.

4. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Hier een IPad bezitster. Ik dacht eerst ook "wat een onzin, veel te duur etc etc".
    Maarrrr ik studeer en een aantal boekjes die mijn studie heeel wat makkelijker maken kan je via een reader ook krijgen, scheelt veel geld. Wij op pad voor een e-reader, en tja... kwam thuis met de Ipad. Ik kan mijn samenvattingen op mijn laptop maken en vervolgens synchroniseer ik deze met mijn Ipad. Ik kan internetten, en heb een aantal heel handige apps, en die boekjes bleken (toen ik ze ging kopen) nog goedkoper omdat het via een app ging!

Ik vind het echt een geweldig apparaat :D
    Heb overigens geen G3 erbij, dus ik heb de simpelste versie, in de auto hoef ik toch geen internet te hebben dan kan ik mijn mobiel wel eventjes gebruiken hoor.

5. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    nee, doordat ik geen reet te doen heb op mn werk.

hoeveel belminuten heb jij dan.

6. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Nu ik dit lees moet ik aan mijn oma denken... Ze was van de ouderwetse hollandse muziek en ze kon de muziek van UU Tweeee (U2) helemaal niet waarderen... :D

Ontopic: ;) Ik zie door de bomen het bos soms ook niet meer. Gelukkig heb ik een vriendin wiens man hier helemaal in thuis is, dus ben ik nog enigzins op de hoogte. Maar je moet mij het verschil niet vragen, dat kan ik nog niet uitleggen als sla je me dood... :D

7. Kari

Kari Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    500 en daar red ik het niet eens mee, ik heb iedere maand rekeningen van rond de 100 euro. Ik heb HI.

8. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ik bel echt geen 9 uur per maand :p

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Wat doen jullie toch allemaal met die dingen dames?
    Ik heb een abbo van 20 euro bij KPN en ben maandelijks rond de 30 euro kwijt.

Ik vind trouwens het internet+ping abbo van de KPN voor de Blackberry wel gruwelijk duur! 17,50 pm!

Ik heb nu nog een Samsung Corby maar ga straks voor een HTC

10. Kari

Kari Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.363
    5
    38

Nee is wel veel he :D

11. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Ik heb een blackberry, hiervoor gekozen omdat ik een hekel heb aan touchscreen!
    En ben zo happy met mn BB.. Alleen ben ik soms niet echt gezellig, zit continu met dat ding in mn handen, dat werkt echt verslavend!

Mijn vriend en veel vriendinnen/collega's hebben ook een BB, dus ping met veel mensen, dit scheelt aanzienlijk op mn abbo!

Deel Deze Pagina